понеділок, 10 грудня 2018 20:53

Є у двох людей в світі - вчені виявили небезпечну генетичну хворобу

Виявили комбінований імунодефіцит у людини. Фото: QWRT.ru

Нове генетичне імунне захворювання – комбінований імунодефіцит виявили під час обстеження пацієнта канадські вчені з університету МакГілла.

Така хвороба є у двох людей у світі, пише Journal of Experimental Medicine.

За розвиток хвороби відповідальний ген, який розташований у 21 хромосомі. Людина з таким діагнозом швидше піддається розвитку інфекцій.

Вчені відкрили захворювання під час лікування громадянина Канади. Він з раннього дитинства страждав на різні грибкові та вірусні інфекції, а також на пневмонії та синусити.

Схожий ген вчені виявили у дитини у минулому столітті. У хлопчика зник імунітет і до 12 років він жив у стерильному резервуарі. Вчені не змогли врятувати дитину і вона померла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Народилися перші в світі генетично модифіковані немовлята – китайський вчений

Вченим не відомі засоби боротьби з хворобою. Завдяки інформації про генетичну особливість діагностувати недугу можна заздалегідь

За переконаннями фахівців, ICOSLG у 21 хромосомі може означати, що він відповідальний за розвиток імунодефіциту при синдромі Дауна.

Минулого року у Європі виявлено понад 160 тис. нових випадків інфікування ВІЛ. Три чверті з них — в Україні та Росії. Такі дані подає Європейський центр профілактики та боротьби з хворобами разом із Європейським офісом Всесвітньої організації охорони здоров'я.

Зараз ви читаєте новину «Є у двох людей в світі - вчені виявили небезпечну генетичну хворобу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua