Ексклюзивна оправа від італійської марки "Ферре", інкрустована каменем від "Сваровскі", коштує 2,5 тис. грн. Продавці мережі магазинів "Арсенал Оптика" кажуть, що українські модниці реагують на ці окуляри своєрідно — переважно хихикають. Оправа їм нагадує про головну героїню серіалу "Не родися вродливою" Катю Пушкарьову. Окуляри роблять зовнішність телевізійної Попелюшки занадто непривабливою, щоб наважитися купити схожі. А солідні бізнес-пані, навпаки, впадають у стан ностальгії — мир, любов, Джон Леннон...
В "Арсенал Оптиці" пояснюють, що зараз актуальними є оправи прямокутні та трапецієподібні. Але пік моди — "кошаче око" (звужені й витягнуті) та "діва" — в дусі кінозірок 60–70-х, які формою схожі на крильця метелика. Також залишаються модними окуляри фантазійних форм. Наприклад, коли скло кріпиться перед оправою, або за нею.
Коментарі