Сьогодні вже нікого не здивуєш дітьми-моделями. І представляють вони не тільки дитячі лінійки одягу, але і беруть участь в зйомках, приміряючи одяг для старших модників.
Креативний директор бренду Acne Джонні Йоханссон вирішив, що найкращий герой для рекламної кампанії сезону осінь-зима 2015 – це його 12-річний син Фрассе.
На знімках 12-річний хлопчик позує на височенних підборах і приміряє вбрання з жіночої лінійки одягу – рожеве й синє пальто і костюм з гіпертрофованими рукавами.
Джонні Йоханссон запевнив, що зовсім і не думав шокувати громадськість або натякати на розмитість гендерної ідентичності сучасної молоді. Він просто впевнений, що Фрассе – ідеальне відображення нового покоління.
"Ходити на каблуках так важко і я не розумію, як хтось може на них ходити", – зізнався Фрассе в інтерв'ю для WWD. – "Грати у футбол – ось що моє. Але на зйомках було весело. І я мав можливість трохи "позависать" зі своїм батьком".
У продаж нова колекція Acne надійде 10 вересня.
Коментарі