пʼятниця, 04 вересня 2015 12:29

Діти в моді: 12-річний хлопчик позував у жіночому одязі для рекламної кампанії Acne
3

Сьогодні вже нікого не здивуєш дітьми-моделями. І представляють вони не тільки дитячі лінійки одягу, але і беруть участь в зйомках, приміряючи одяг для старших модників.

Креативний директор бренду Acne Джонні Йоханссон вирішив, що найкращий герой для рекламної кампанії сезону осінь-зима 2015 – це його 12-річний син Фрассе.

На знімках 12-річний хлопчик позує на височенних підборах і приміряє вбрання з жіночої лінійки одягу – рожеве й синє пальто і костюм з гіпертрофованими рукавами.

Джонні Йоханссон запевнив, що зовсім і не думав шокувати громадськість або натякати на розмитість гендерної ідентичності сучасної молоді. Він просто впевнений, що Фрассе – ідеальне відображення нового покоління.

"Ходити на каблуках так важко і я не розумію, як хтось може на них ходити", – зізнався Фрассе в інтерв'ю для WWD. – "Грати у футбол – ось що моє. Але на зйомках було весело. І я мав можливість трохи "позависать" зі своїм батьком".

У продаж нова колекція Acne надійде 10 вересня.

Зараз ви читаєте новину «Діти в моді: 12-річний хлопчик позував у жіночому одязі для рекламної кампанії Acne». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути