Близько 100 тисяч кілометрів індійських доріг зробили з переробленого пластику. Про це повідомляє Gulf News.
За 2015 рік у Індії проклали понад 33 796 км доріг. Фактична ж довжина індійських доріг зараз більше 100 тисяч кілометрів.
Такі дороги більш екологічні та міцні.
У вигляді сировини для дорожнього покриття використовують майже всі види пластикових відходів, пляшки з-під води або газованих напоїв.
Спочатку їх сортують, після чого очищують, висушують і подрібнюють. Подрібнений пластик змішують і плавлять при температурі близько 170 °C. Потім у розплавлений пластик додають гарячий бітум, що є основним компонентом асфальту. Після змішування суміш укладають, як звичайний асфальт.
Хоча основною сировиною є пластикові пляшки, пластикові відходи можуть включати в себе все, від цукеркових обгорток до пакетів. Суміш скорочує кількість необхідного бітуму на 8—10%.
"Пластикові дороги вирішують проблему утилізації пластику, який не підлягає вторинній переробці", — говорить Ішера Джадж Ахлуваліа, колишній голова урядового комітету з міської інфраструктури Індії.
Технологію створення доріг із пластику розробив Раджагопалан Васудеван, професор хімії Інженерного коледжу Тіагараджара в південному місті Мадурай.
Його називають "пластиковою людиною Індії". Васудеван запатентував технологію перетворення звичайного сміття на дорожнє покриття, яке частково заміняє бітум — основний компонент асфальту.
Коли у 2002 році Раджагопалан Васудеван розробив цю технологію, він побудував дорогу із пластику в своєму коледжі. І тільки після цього, переконавшись в її дієздатності, він пішов до державних чиновників.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський пообіцяв наступного року збудувати більше доріг
Невелике гірське містечко Камікацу, розташоване на південному заході Японії, є унікальним місцем: тут із 2003 року мешканці намагаються жити за принципом "нуль відходів", а до 2020 року планується перейти на 100% переробку сміття.
Коментарі