Діти українських шкіл мають вивчати поєднаний курс предметів. Замість 25 дисциплін треба зробити 9, щоб учні не розсіювали увагу на суміжні предмети, вважає заслужений вчитель України й редактор порталу "Освітня політика" Віктор Громовий.
"Школі треба відійти від багатопредметності. Це, коли учень вивчає 20–25 предметів. Практика показує, що такий метод зовсім не ефективний. Потрібно визначити 9 галузей освіти й постійно їх інтегрувати. Наприклад, курсу хімії, фізики, біології, астрономії об'єднати в єдиний предмет — наука, говорить він Gazeta.ua. - Таку методику давно застосовують в усьому світі".
Тоді сучасна дитина зможе сформувати цілісне бачення світу. Вона не буде розсіювати увагу між схожими предметами, додав він.
"Дитині не потрібно годинних курсів, які є не ефективними, але мають красиву назву. Наприклад, прикладна економіка. Звучить гарно, але чи потрібно? Щоб сформувати успішних дітей, не треба додавати нові предмети та збільшувати навантаження. Достатньо наситити інформацією курси, які вже вивчають, додавши в них нового сучасного матеріалу", — каже Віктор Громовий.
Він порівнює систему освіти з числом Міллера "сім, плюс-мінус два". Це правило сформулював американський психолог Джордж Міллер у 1956 році. Кількість об'єктів, яку звичайна людина може тримати в пам'яті дорівнює 7(±2), тобто від 5 до 9 напрямків діяльності.
"То як, учень, може одночасно вивчити 22 шкільні предмети. Унікуми, звісно є, але якщо говорити про масову освіту — абсолютно не ефективно", — додав заслужений вчитель.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найкраще, що сталося з українською освітою за 100 років — це коронавірусна пандемія - експерт
З наступного року викладачам коледжів і технікумів підвищать зарплату на 30%. Про це повідомила пресслужба Міністерства освіти і науки.
Коментарі