Батьки українських школярів негативно налаштовані щодо дистанційного навчання. Вони кажуть, що рівень успішності дітей значно знизився, а вчителі недостатньо приділяють увагу. Даються взнаки і проблеми з технічним обладнанням.
"Якість освіти — це проблема суспільства, а не тільки школи та вчителів. Суспільство або створює середовище для розвитку дитини та мотивує її або навпаки, —- каже Gazeta.ua заслужений учитель України і редактор порталу "Освітня політика" Віктор Громовий. — Нова форма навчання не вплине на рівень успішності дітей. Ті, хто вчилися, так і продовжують учитись, а в кого жаги до навчання не було, то вона не з'явиться.
Освіта залишиласья, змінилися форма навчання і методика подання матеріалу. Змінилося поняття про вчителя. Він більше не нянька, вважає експерт. "Роль освітян консультативна. Вони дають матеріал і вказівки, а учень сам має рухатися індивідуально-освітньою траєкторією. Роль батьків - контролювати і мотивувати.
Коли дистанційне навчання з'явилося в житті школярів, активно посилилася роль сім'ї. Батьки мають забезпечити дитину інтернетом і необхідними гаджетами для навчання, а головне - підтримкою. Якщо сім'я цієї функції не виконує, то дитина не впорається з новим форматом навчання", – каже заслужений учитель України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що ж треба опанувати учням за новим Держстандартом — пояснили в МОН
Пандемія коронавірусу спричинила прискорення процесу цифровізації.
Споживачі тепер набагато частіше купують онлайн, усе більше людей використовують інтернет як головне джерело інформації і розваг, повідомляють дані дослідження експертів Конференції ООН із торгівлі і розвитку (ЮНКТАД), передає УНН.
Коментарі