Компанія OLX представила новий логотип, слоган, оновила стиль сайту й мобільного застосування.
Усю нову айдентику розробило міжнародне агентство Design Studio, повідомляють в пресслужбі компанії.
Тепер у новій колірній гамі логотипа переважає бірюзовий колір. А звичний слоган "ОLX ЗНАЙДЕТЬСЯ ВСЕ" змінили на фразу "OLX ЗНАЙ ДЕ".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Samsung готує дешевий Galaxy Fold 2
"Нове позиціонування відповідає тому, що кожен користувач може знайти те, що йому потрібно", - говорить директор з маркетингу OLX Олексій Ломоносов.
Також зміни торкнулися мобільних додатків OLX для iOS і Android. Відтепер сортувати результати пошуку можна одразу на сторінці пошуку. Надалі компанія планує додати функції.
"Ребрендинг - це відмінна можливість показати нашій аудиторії, що ми уважно прислухаємося до неї і намагаємося забезпечити кращий клієнтський досвід", - каже CEO OLX в Україні та Центральній Азії Катерина Онищенко.
З моменту запуску 2014 року ОLX відвідали 11,6 млрд разів. Користувачі опублікували 250 млн оголошень і подарували 1,4 млн товарів.
Коментарі
1