Бойкот рекламодавців не змусить компанію Facebook змінити свої правила щодо "мови ненависті".
Незабаром рекламодавці повернуться на платформу, про це заявив засновник і глава соцмережі Марк Цукерберг, передає The Information.
"Ми не будемо міняти наші правила, або підходи, або ще будь-що через загрозу втратити невелику частину прибутку чи будь-яку частину прибутку", - цитує видання Цукерберга.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Засновник Facebook став біднішим на $7,2 млрд за добу
За його словами, бойкот - це питання "репутації і партнерства", а не фінансового тиску, оскільки набагато більше прибутку соцмережа одержує не від великих рекламодавців, а від малого бізнесу.
Цукерберг хоче зустрітися з правозахисними організаціями, які почали ініціативу "Зупинити ненависть заради прибутку" (Stop Hate for Profit). Але при цьому він наполягає на своїй позиції.
"Якщо хтось загрожує вам, це ставить вас в положення, яке тільки ускладнює виконання їхніх умов, адже це буде виглядати як капітуляція і створювати поганий стимул для інших в майбутньому", - сказав Цукерберг співробітникам.
До бойкоту вже приєдналися більше 500 компаній, в тому числі великі - Coca-Cola, Ford, Starbucks, Verizon, Adidas, Unilever і Lego. Цього тижня ринкова вартість Facebook знизилася на $60 млрд. Але акції компанії майже відновилися в ціні після падіння на 8% - в понеділок негативний показник склав тільки 1%. Офіційно в компанії заявили, що не витягують жодної користі від "мови ненависті" на платформі і роблять деякі кроки з викорінення такого контенту.
Рішення почати кампанію Stop Hate for Profit було прийнято після загибелі чорношкірого американця Джорджа Флойда, який помер після жорсткого затримання поліцією. 29 травня на тлі протестів проти поліцейського свавілля і расизму президент США Дональд Трамп процитував у Twitter і Facebook слова керівника поліції Маямі, вимовлені в розпал расових заворушень 1967 року. Працівники Facebook розкритикували Цукерберга за його відмову видалити пост президента.
Коментарі