Укрпошта запустила електронний сервіс управління якістю обслуговування клієнтів. Про це Gazeta.ua розповів перший заступник генерального директора держпідприємства Олександр Перцовський.
"Поки що він працює в режимі тестування. Це, ймовірно, триватиме кілька місяців. Розробила е-сервіс команда "Розумна країна" - учасники першого некомерційного інкубатора 1991 Open Data Incubator. Зробили прототипи для Укрзалізниці та Укравтодору. Укрпошта теж зацікавилася. Ми зв'язалися з учасниками інкубатора. Запропонували, щоб тестували сервіс на нашій базі", - говорить Олександр Перцовський.
На сайті є 11 600 відділень Укрпошти. Можна поскаржитися на черги, незручний графік роботи, якість обслуговування, відсутність упаковки, погану доставку.
"Цей сервіс створили, щоб кожен клієнт Укрпошти в будь-якому куточку країни міг оцінити його якість. Наша мережа – найбільша в країні. Тож можливість тримати "руку на пульсі" дуже важлива для менеджменту компанії. Хочемо всіх переконати: держкомпанії можуть змінюватися та "розвертатися" до клієнтів", - додав Перцовський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одна груба відповідь і ми втрачаємо 10 клієнтів - гендиректор Укрпошти
Дані з сервісу передаватимуть до централізованого контакт-центру Укрпошти.
"Отримаємо прямий зв'язок зі споживачем в режимі реального часу. Зможемо швидко реагувати на скарги. Також подібні сервіси допомагають оцінювати роботу працівників, мотивувати їх", - зазначив перший заступник генерального директора підприємства.
З 1 березня Укрпошта стане публічним акціонерним товариством. 100% акцій належатиме державі в особі Міністерства інфраструктури. Створять наглядову раду для управління компанією. Статутний капітал ПАТ становитиме 6 млрд 518 млн 597 тис. грн за рахунок майна, переданого державою.
Коментарі
11