Через інтернет українці найчастіше замовляють піцу, суші, бургери і напої. За 2-3 роки половина вітчизняних ресторанів і кафе буде в інтернеті.
Про це в коментарі Gazeta.ua розповів Родіон Єрошек, співзасновник компанії Poster.
"Найпопулярніші типи продукції, яку українці купують в онлайні, це піца, суші, бургери, китайська кухня, бізнес-ланчі, напої. Конкуренція в цій категорії висока. Попит великий, але і заволодіти увагою клієнта важко. Мережі використовують великі бюджети для просування своєї продукції. Є менш насичені галузі, в яких новий бізнес може працювати, наприклад пироги чи вегетаріанська їжа", – каже експерт.
За підрахунками аналітиків Poster, тільки 10% всіх українських ресторанів і кав'ярень мають сайти - онлайн-магазин чи просто сайт-вітрину. Це близько півтисячі підприємств. Ресторани і кафе зараз переживають кризу, але попри це, за 2-3 роки ще третина закладів буде приймати замовлення через інтернет, переконані в компанії.
"У 2016 році у бізнесу немає інших варіантів. Якщо ресторан або кав'ярня хоче покращувати лояльність своїх гостей та повертати їх в заклад, присутність в інтернеті — перший необхідний крок. Більшість власників бізнесу вже зрозуміли це і створюють сторінки в соціальних мережах. Мало хто підходить до цього питання системно і правильно, працює зі своєю аудиторією, заохочує їх своїми новинками, акціями, адекватно реагує на негатив", – каже Родіон Ерошек.
За його словами, при правильному підході доставка і самовивіз їжі, замовленої через інтернет, дають 40% виторгу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні стає модним замовляти їжу за рецептами ФОТО
Нагадаємо, раніше Gazeta.ua повідомляла, як змінився середній чек в різних містах України.
Коментарі