




Кілька років тому у "гарячого" хетчбека VW Gold GTI з'явився дизельний "брат" - версія GTD, яка позиціонується як у міру спортивна. Напередодні Женевського автосалону VW в подробицях розповів про GTD нового покоління.
Найбільшу увагу традиційно прикута до двигуна GTD, так як він є найпотужнішим з доступних для моделі дизелів. У цьому разі йдеться про дволітровий турбодизель, який буде розвивати 184 к.с. і 380 Нм крутного моменту. Що на 13 к.с. і 29 Нм більше, ніж двигун, яким комплектувався GTD попереднього покоління.
Покупці можуть вибирати між двома 6-ступінчастими коробками передач - механічною і "роботизованою" DSG. При масі в 1377 кілограмів з "механікою" GTD розганяється до сотні за 7,5 секунд і може розвинути швидкість в 230 км/год - відповідно на 0,7 с швидше і на 8 км/год вище, ніж попередник.
У змішаному циклі новинка повинна витрачати близько 4,2 л/100 км, тобто економити з кожної сотні пройдених кілометрів більше літра в порівнянні з GTD шостого покоління. При комплектації машини транміссіей DSG, витрата збільшується до 4,7 л на 100 км.
Офіційні дилери VW в Німеччині почнуть приймати замовлення на новий Golf GTD в день прем'єри, тобто 5 березня. Ціни на модель стартують від 29 350 євро.
Коментарі