




Volkswagen Snowareg побудували в шведському підрозділі концерну: позашляховик, призначений тепер для подорожей по цілині, набув гусениць замість коліс. Тиражувати проект розробники не планують, але в європейських ЗМІ його вже назвали черговим транспортом для Санта Клауса.
Для розробки Snowareg була використана дизельна модифікація позашляховика VW Touareg, оснащена 4,2-літровим V8. Такий двигун розвиває 340 кінських сил і 800 Нм крутного моменту, і стандартний позашляховик з цим мотором витрачає на прискорення до 100 км/год 5,8 секунди, максимально розганяючись до 242 км/год.
Зрозуміло, що з гусеницями американської компанії Mattracks замість коліс позашляховик виявляється істотно повільніше. За офіційними даними, максимальна швидкість пересування VW Snowareg сильно залежить від покриття, але не перевищує 64 км/год. Проте різко збільшилася прохідність позашляховика з лишком компенсує його скромну динаміку. Більш того, в шведському VW заявили, що готові засвідчити відмінну роботу нової ходової частини на будь-яких поверхнях.
Очікується, що побудований в єдиному екземплярі гусеничний позашляховик стане шоу-каром, який шведський підрозділ Volkswagen буде використовувати на різних публічних заходах.
Коментарі