середа, 17 серпня 2022 08:19

Воєнний стан вплинув на структуру звернень до НБУ: на що українці скаржаться

Воєнний стан вплинув на структуру звернень до НБУ: на що українці скаржаться
Національний банк України опрацював 17 тис. звернень громадян у другому кварталі цього року. Фото: bank.gov.ua

Національний банк України (НБУ) у другому кварталі 2022 року отримав та опрацював майже 17 тис. звернень споживачів фінансових послуг.

З них 5 тис. – письмові звернення та 12 тис. – дзвінки до контакт-центру. Про це повідомила пресслужба НБУ.

Зазначається, що зменшилася кількість звернень до НБУ порівняно з першим кварталом.

"Отримано на 44 відсотки менше письмових звернень та на 16 відсотків – усних. Це можна пояснити тимчасовим призупиненням діяльності низки фінансових установ через війну в Україні", – йдеться в повідомленні.

За даними фінустанови, запровадження воєнного стану вплинуло на структуру звернень до НБУ.

Кредитні канікули під час воєнного стану – найпоширеніше питання від споживачів фінансових послуг. Щодо цього питання отримали 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 – від клієнтів небанківських фінансових установ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Якою має бути економіка України й у чому небезпека друкування гривні – голова НБУ повідомив деталі

Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за другий квартал. Також отримали письмові звернення з питань невиплати страхового відшкодування (11%), блокування та арештів рахунків (11%), проблем із переказами (6%).

Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг. Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).

"Серед проблемних питань у роботі банків і небанківських фінансових установ залишаються шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів. Найбільшими проблемними питаннями щодо роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування", – підсумували у повідомленні.

Від початку повномасштабної війни в Україні для шахраїв відкрилося нове "вікно можливостей", через яке можна "непогано поживитися". Якщо в мирний час шахрайство – злочин кримінальної площини, то під час війни – це більше скидається на мародерство.

За посиланням – найпопулярніші шахрайські схеми, які злочинці почали активно використовувати у воєнний час. Також рекомендації як не стати їх жертвою.

Зараз ви читаєте новину «Воєнний стан вплинув на структуру звернень до НБУ: на що українці скаржаться». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути