За словами Тетяни Анодіної, остаточний висновок про допуск АН-148 до польотів буде видано МАК до кінця лютого. Втім, представник МАК відзначила, що "лютий - місяць короткий, і нам може не вистачити 1-2 дні". Вона також додала, що для отримання сертифікату МАК даному літаку необхідно виконати ще 2 польоти з 600. Анодіна вважає, що АН-148 стане "першим регіональним літаком, який замінить всі старі літаки, такі як ЯК- 40 і ТУ-134".
У свою чергу, міністр транспорту і зв"язку України Микола Рудьковський висловив надію на те, що видачу сертифіката не перенесуть на весну, і всі необхідні документи підпишуть в лютому. Рудьковський додав, що нова спільна розробка України і Росії складе серйозну конкуренцію бразильським і американським виробникам. За словами Рудьковського, після запуску АН-148 в серійне виробництво, вартість літака складе близько $20 млн, що на порядок нижче за вартість літаків, які випускаються іноземними компаніями. Міністр транспорту відзначив також, що на ринку регіональних перевезень є певний дефіцит літаків, що дозволить Україні і Росії отримувати стабільні замовлення. Вже в 2007 році планують збудувати 6 літаків, наступного року - близько 20, повідомляє Новий Регіон.
Коментарі