четвер, 17 травня 2018 21:10

Рекрутери порадили, як підтримувати хороші стосунки на роботі

Рекрутери порадили, як підтримувати хороші стосунки на роботі
Експерти радять якомога швидше вирішити конфліктну ситуацію, що виникла. Це допоможе зберегти дружні стосунки з колегами. Фото: EDUGET

Щоб мати гарні стосунки з колегами і керівництвом, завжди потрібно аналізувати свої вчинки. Крім того, впевнено себе поводити.

Тому експерти не радять використовувати під час роботи слово "вибачте". Його можна замінити іншими, більш впевненими висловами, пише Work.ua.

"Я дійсно був не правий"

Помилки - неминуча складова професійного досвіду. Їх роблять всі. Щоправда важливо вміти визнавати власні прорахунки. Якщо з вашої вини щось трапилося, скажіть, що були не правий.

"Що я можу зробити, щоб все виправити?"

Якщо надія виправити ситуацію є, запитайте у керівництва, що ви можете зробити для цього. Таким чином ви покажете, що усвідомили масштаб проблеми і не готові опускати руки. Крім того, співробітників, які просять поради у інших, сприймають як більш компетентних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яких тем потрібно уникати на співбесіді

"Більше такого не станеться"

Якщо ви дійсно жалкуєте про те, що зробили, маєте зробити все, щоб подібного більше не сталося. Скажіть колегам про це. Крім того, конкретизуйте, що саме ви зробите, щоб ситуація не повторилася.

Працівники найчастіше задумуються над зміною роботи, коли відчувають перевтому.

Зараз ви читаєте новину «Рекрутери порадили, як підтримувати хороші стосунки на роботі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути