З початку "карантинного" тижня Приватбанк зафіксував зростання кількості сеансів на сайті та у мобільному додатку банку на 27%.
Водночас, в середньому кількість відвідин відділень банку скоротилася на 54%, інформує пресслужба Приватбанку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Купити і продати долари стало складніше: як тепер обміняти валюту
"За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону" — йдеться у повідомленні.
"Обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період", - повідомляють у банку.
Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування проводиться в штатному режимі.
Національний банк на період карантину ввів пільгові умови обслуговування кредитів, так звані кредитні канікули. Вони стосуватимуться як громадян, так і малого, середнього та великого бізнесу.
Нацбанк та банківська система продовжують працювати у звичайному режимі. Щоправда, громадянам за можливості рекомендують користуватися послугами банків дистанційно, повідомили в Нацбанку. Краще використовувати безготівкові розрахунки. Послуги можна оплачувати через спеціальні мобільні додатки.
Коментарі