Компанія Coca-Cola в 12-й раз поспіль посіла перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу, що складає агентство Interbrand.
У 2011 році бренд Coca-Cola оцінюють в $ 71,861 млрд. Роком раніше торгова марка компанії коштувала, за оцінками Interbrand, $ 70,452 млрд.
Другу строчку в рейтингу Best Global Brands - 2011 зайняла корпорація IBM, чий бренд за рік подорожчав з $ 64,727 млрд до $ 69,905 млрд.
Третє місце зберегла за собою Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду компанії знизилася з $ 60,895 млрд в 2010 році до $ 59,087 млрд в 2011-му.
У десятку найдорожчих торговельних марок також увійшли Google ($ 55,317 млрд), General Electric ($ 42,808 млрд), McDonald's ($ 35,593 млрд), Intel ($ 35,217 млрд), Apple ($ 33,492 млрд), Disney ($ 29,018 млрд ) і Hewlett-Packard ($ 28,479 млрд).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підприємства Ахметова очолили рейтинг Forbes
Сильніше за всіх за рік виріс в ціні бренд Apple - на 58%.
Бренд Amazon.com подорожчав на 32% - з $ 9,665 млрд в 2010 році до $ 12,758 млрд в 2011-му.
Вартість Google збільшився на 27%.
Аналітики Interbrand оцінюють вартість того чи іншого бренду, виходячи з трьох показників.
У першу чергу враховуються фінансові результати діяльності компанії, потім буруть до уваги "роль бренду" (як торгова марка впливає на попит товарів або послуг, що продають під нею) і "сила бренду" (гарантія подальшого успіху і прибутку компанії).
Коментарі
1