середа, 16 вересня 2020 09:42

Мелітопольська черешня стала географічним брендом

Мелітопольська черешня стала географічним брендом
У 2019 році визначили для реєстрації географічного зазначення перші 10 українських продуктів із захищеними назвами. Фото: pixabay

Ще одним продуктом з географічним значенням стала "Мелітопольська черешня".

"У Мінекономіки рішенням від 08.09.2020 зареєстровано географічне зазначення "Мелітопольська черешня". Це відкриває нові можливості для нашого бізнесу і нові ринки збуту в країнах ЄС", – написала перша заступниця мера Мелітополя Ірина Рудакова в Facebook.

У 2019 році визначили для реєстрації географічного зазначення перші 10 українських продуктів із захищеними назвами. Це сир "Гуцульська овеча бриндзя", "Херсонський кавун", "Мелітопольська черешня", "Карпатський мед", вино "Шабське", "Ялпуг", вино – захищене географічне зазначення "Закарпаття", "Білгород-Дністровський".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гуцульська бриндзя та херсонський кавун – в Україні запрацював закон про захист географічних брендів

"Гуцульська овеча бриндзя" - перший український товар, який отримав позначку географічного значення. Документально затверджено, що цей сир відповідає всім європейським вимогам до реєстрації і має право на визнання в ЄС.

Створення географічних брендів гармонізує українське законодавство з європейським та відкриває для вітчизняних товарів нові ринки збуту.

Зараз ви читаєте новину «Мелітопольська черешня стала географічним брендом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути