Ексклюзиви
Середа, 16 вересня 2020 09:42

Мелітопольська черешня стала географічним брендом

Мелітопольська черешня стала географічним брендом
У 2019 році визначили для реєстрації географічного зазначення перші 10 українських продуктів із захищеними назвами. Фото: pixabay

Ще одним продуктом з географічним значенням стала "Мелітопольська черешня".

"У Мінекономіки рішенням від 08.09.2020 зареєстровано географічне зазначення "Мелітопольська черешня". Це відкриває нові можливості для нашого бізнесу і нові ринки збуту в країнах ЄС", – написала перша заступниця мера Мелітополя Ірина Рудакова в Facebook.

У 2019 році визначили для реєстрації географічного зазначення перші 10 українських продуктів із захищеними назвами. Це сир "Гуцульська овеча бриндзя", "Херсонський кавун", "Мелітопольська черешня", "Карпатський мед", вино "Шабське", "Ялпуг", вино – захищене географічне зазначення "Закарпаття", "Білгород-Дністровський".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гуцульська бриндзя та херсонський кавун – в Україні запрацював закон про захист географічних брендів

"Гуцульська овеча бриндзя" - перший український товар, який отримав позначку географічного значення. Документально затверджено, що цей сир відповідає всім європейським вимогам до реєстрації і має право на визнання в ЄС.

Створення географічних брендів гармонізує українське законодавство з європейським та відкриває для вітчизняних товарів нові ринки збуту.

Зараз ви читаєте новину «Мелітопольська черешня стала географічним брендом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 25252
Голосування Чи подорожчають продукти через відміну державного регулювання цін?
  • Так, виробники і магазини скористаються цим
  • Так, але подорожчають тільки найпопулярніші товари
  • Ні, будуть лише сезонні коливання цін
  • Деякі товари подешевшають
  • Державне регулювання - це радянський пережиток. Його треба відмінити
Переглянути
Погода