Серед товарів українських брендів найпопулярніший одяг. Такі результати опитування маркет-молу "Даринок". Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла Надія Чирка, керівник відділу маркетингу "Даринку".
15% опитаних розповіли, що цьогоріч стали частіше купувати непродовольчі товари українських брендів. Майже третина покупок вітчизняних товарів - це одяг. Ще третина - товари для дітей. 11% покупок припадає на взуття. Це основні категорії товарів вітчизняних виробників, які назвали опитані.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінка заробила 200 тис. грн на знижках
"Українські бренди ще не мають ринкових переваг. Їх асортимент не має широкого вибору, не приваблює низькими цінами. Причина - у невеликих виробничих потужностях. Серед переваг вітчизняних марок - якість", - коментує Надія Чирка.
66% опитаних сказали, що при купівлі одягу зважають на якість товару. 41% опитаних зізналися, що купують імпортні товари через вигідну ціну.
У Києві відкрили найбільший в Україні магазин вітчизняних товарів.

Коментарі