Монетизацію потрібно було починати з транспортних пільг. На них легше відпрацювати механізм, навантаження на державний бюджет, розповів Gazeta.ua фінансовий експерт Олексій Кущ.
"У Києві за 2-3 роки можливо замінити маршрутки новим комунальним транспортом. Для цього необхідно, щоб всі без винятку пасажири оплачували проїзд. Сьогодні ж транспортна мафія штучно розраховує кількість пільговиків і в кінці року отримує величезну доплату з бюджету", - пояснює експерт.
Монетизація пільг на проїзд вигідна пенсіонерам з невеликих населених пунктів.
"Вони рідко користуються громадським транспортом. Тому можуть витрачати заощаджені кошти на власні потреби", - говорить фінансист.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пільговикам не будуть обмежувати кількість безкоштовних поїздок в транспорті
За його словами, в Україні існує забагато пільг. Їх треба поєднати з ідеєю мінімального соціального доходу.
"Розрахувати витрати на базові послуги і товари. Доплачувати українцям, яким не вистачає доходу до такої суми. Тоді 99% пільг вдасться скасувати", - підсумовує Олексій Кущ.
У Києві запустили єдиний електронний квиток Kyiv Smart Card. Ним можна платити як у метро, так і в наземному громадському транспорті. Коштує квиток 50 грн. Продається на станціях метро Арсенальна, Почайна, Академмістечко, Хрещатик, Театральна, Майдан Незалежності, Лісова, Героїв Дніпра, Теремки, Видубичі та Сирець. Згодом придбати та поповнити транспортну картку буде можливо в терміналах самообслуговування.
Коментарі