Українське державне підприємство "Антонов" продемонструвало на французькому авіасалоні "Paris Air Show' 2011" свій новий продукт - Ан-158.
Це перше повітряне судно об'єднаного АНТК ім. Антонова та Київського авіаційного заводу "Авіант", повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Літак вже завершив сертифікаційну програму випробувань та розпочав випробування з розширення умов експлуатації. У лютому 2011 року Ан-158 виконав 16 польотів у Ірані, довівши свою здатність базуватися на аеродромах, розташованих на висоті 2200 м над рівнем моря.
Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань до 4400 км. Це перше повітряне судно, розроблене в країнах СНД із застосуванням комп'ютерних технологій.
Створений на базі вого попередника - Ан-148. В обох літаків єдині основні системи, двигуни, обладнання кабіни екіпажу та системи керування. У них спільна система технічного обладнання та ремонту, система підготовки та навчання екіпажів. За рівнем комфорту пасажирської кабіни Ан-158 та Ан-148 відповідають найсучаснішим магістральним лайнерам, за характеристиками та рівнем безпеки – світовим стандартам та вимогам.
Утім Ан-158 перевершує Ан-148 за кількістю пасажирів (99 проти 85), об'ємом багажних приміщень, економічністю перевезень.
Нині ДП "Антонов" працює над подальшим розвитком Ан-148 та АН-158, зокрема, над варіантом підвищеного комфорту АН-168.
Загалом запланований обсяг продажів літаків Ан-148/-158/-168 та їхніх модифікацій комерційного та спеціального призначення складає близько 500 одиниць. Основними ринками Ан-148/-158/-168 є Росія, Україна, інші країни СНД, Латинської Америки та Близького Сходу.
Нині два літаки експлуатуються авіакомпанією "АероСвіт", ще 6 літаків Ан-148 – у складі авіакомпанії "Росія".
Коментарі
3