пʼятниця, 01 червня 2018 21:10

Як супермаркети заманюють покупців

Як супермаркети заманюють покупців
Невеликі магазини клієнтів заманюють низькими цінами. Але головна перевага невеликих магазинів - розташування біля будинку покупців. Фото: Айсберг

В Україні за перші чотири місяці 2018 року роздрібна торгівля зросла на 7%. При цьому заробітки населення більшими не стали. Дохід більшості українців коливається в межах 4-4,5 тис. грн.

"Сьогодні вибір покупця багато в чому залежить від ціни. На якість звертають все менше уваги", - каже директор асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, пише Новое время.

Щоб підготуватися до свят або зробити велику покупку, українці їздять в гіпермаркети. Там діють акції та знижки. У будні дні споживачі віддають перевагу невеликим магазини біля дому.

"Тенденції постійно змінюються. Покупці хочуть витрачати свій час не на покупки, а на приємні розваги з сім'єю. Тому зараз у торгових мережах за час поки хтось купує, інший член сім'ї може пограти, протестувати, продегустувати щось", - зазначає директор одного з гіпермаркетів Вікторія Луценко.

Невеликі магазини клієнтів заманюють низькими цінами. Однак їм не завжди вдається пропонувати низькі ціни. Адже великі мережі можуть заощаджувати за рахунок великих обсягів. Але головна перевага невеликих магазинів - розташування біля будинку покупців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Держстат: Майже половину зарплатні українці віддають за харчування

Багато мереж продають товари під власною торговою маркою. Це дозволяє мати на продукції власних торгових марок трохи більший прибуток, ніж на звичайних товарах. Так мережі намагаються економити.

За словами рітейлерів, зараз ситуація на ринку нормалізувалася після кризи 2014 року. Люди купують брендові товари, які їм подобаються. Також шукають товари вищої якості.

Україна ввійшла до десятки країн світу, які найбільше витрачають на продукти. За даними Міністерства сільського господарства США, Україна входить до десятки країн, громадяни яких найбільше витрачають на продукти. Якщо скласти витрати на харчування, сигарети та алкоголь — до п'ятірки. Українці 2016-го витратили 38% від усіх доходів на продукти. 8,1% на алкоголь та сигарети. Тобто загальні витрати на ці дві групи склали 46,1%.

Зараз ви читаєте новину «Як супермаркети заманюють покупців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути