




27-річний Олексій Перевала із Торецька (колишній Дзержинськ) Донецької області з другом заснували бренд вуличного одягу DNBS STYLE. Вони створюють одяг для молоді з мотивуючими написами та символікою Донбасу. У такий спосіб руйнують стереотипи про "донецьких" та пропагандують здоровий спосіб життя.
"Мені хотілось змінити ставлення до Донбасу в Україні. Показати, що наша молодь спортивна та за здоровий спосіб життя. Це головна концепція бренду. Також бачив різні футболки з принтами міст, типу "Я люблю Нью-Йорк". А з Донбасом нічого не було. Вирішили створити власний бренд одягу для своїх, - розповідає Gazeta.ua Олексій, - Я створив логотип та повністю відповідаю за творчою складову роботи. Мій друг – за продажі та маркетинг. Усе робили власними силами. Тому й витратили на початку десь 1000 доларів".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Подружжя з Донецька створює унікальні костюми роботів
Першу колекцію DNBS STYLE Олексій з другом Денисом Слесаренко випустили у березні 2014 року. Це було 200 брендованих футболок сірого та білого кольору. На кожній були принти з логотипом бренду – трикутник із літер DNBS, що передає форму терикону (насип породи, що добувають у шахтах, - прим. ред.) та символізує Донбас.

Але успішний старт продажів бренду не відбувся через початок військового конфлікту на Донбасі. На 8 місяців хлопці призупинили продаж речей, проте продовжили вести сторінки DNBS STYLE у соціальних мережах. У 2015 році випустили нову колекцію одягу та почали активно розвивати бренд. Зараз у місяць отримують близько 100 замовлень, по декілька речей у кожному.
"З кожним роком впевненості у людей додається. Люди пишаються тим, що вони з Донбасу. Наші речі купують донецька молодь з різних міст України та за кордоном, - розповідає Олексій, - Ми створюємо стильний одяг без пафосних лозунгів. Для нас також важлива якість. Могли б купувати дешеву тканину та заробляти більше. Але краще поставимо мінімальну націнку, ніж будемо продавати своїм щось поганої якості. Люди розуміють, що речі якісні та будуть повертатись до нас".

Кожного року Олексій розробляє нову колекцію футболок, світшотів, худі та спортивних костюмів. Є також брендовані чохли на телефони. Кожна річ відшивається у певній кількості та більше не повторюється. Проте є виключення: футболки із написом "донецький" та "донецька" та худі з написом на спині "DNBS Вера. Упорство. Дух".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Танці та подорожі: донеччанин розповів як війна змінила його життя
"Тільки у цьому році додали речі у помаранчевому кольорі та не прогадали. Поєднання цього кольору з чорним асоціюється у донецьких з футбольним клубом "Шахтар", - розповідає Олексій, - Хотіли випустити чорну худі з чорними буквами. Довго ламали голову, як зробити, щоб літери читались. Вихід знайшли. На виробництві запропонували зробити 3Д друк. Коли випускаємо щось нове – створюємо спочатку експериментальну модель. Потім самі носимо та дивимось, як річ носиться у повсякденному житті, наскільки зручна та не витягується після прання".

Майже весь одяг у чорних, білих, сірих кольорах. Більшість асортименту складає одяг для чоловіків. Але у новій колекції планують додати спортивні костюми для дівчат. Хлопці купують тканину, придумують дизайн та принти, а втілюють задумане на швейних фабриках у київській області та Дніпрі. Для кожного виду одягу кравчині розробляють окремі лекала. У планах Олексія – створити власне виробництво одягу, щоб не залежати від інших та збільшити кількість асортименту й кількості одягу.
"Instagram DNBS STYLE – головний канал збуту, - ділиться Олексій, - В усі творчі процеси залучаємо земляків, вони допомагають нам від серця. Всі моделі, які рекламують одяг – наші земляки, прихильники бренду та знайомі. Фотографи теж з Донбасу. Декілька разів наймали просто професійних фотографів, проте результат не сподобався. За наші гроші отримали просто натискання кнопки, фото не викликали особливих емоцій".

Олексій з другом мають амбітні плани – завдяки власному бренду одягу DNBS STYLE розвивати спорт на Донбасі. Хотіли б розробити та побудувати спортивні майданчики у невеликих містах регіону. А також допомагати розвивати професійний спорт на Донбасі.
27-річний Олексій Перевала родом із Торецька (колишній Дзержинськ) Донецької області. У Київ поїхав вчитись на менеджера шоу-бізнесу. Планував повернутись у рідне місто після навчання та там розвивати власний бренд одягу DNBS STYLE, що придумав разом із другом. Проте військовий конфлікт на сході України трохи змінив плани. Олексій живе у київській області та продовжує власну справу: займається дизайном одягу, придумує нові принти та відповідає за творчу складову бренду DNBS STYLE.
Марія Сорокіна розповідає, що у домашніх умовах не вийде переплавити пластик для виготовлення прикрас. Для цього потрібне спеціальне обладнання – термопласт, подрібнювач пластику та прес-форми. Пластик для роботи безкоштовно можна брати на сортувальних станціях сміття. Але повторно використовувати можна не увесь пластик, а лише під номером 2 та 5. Марія у квітні 2018 року вона разом з партнером запустили бренд Re-beau з виготовлення прикрас із переробленого пластику. 10% з прибутку вкладає в організацію екологічних акцій.
Коментарі