З 25 листопада сотні кораблів перебували в очікуванні дозволів на прохід через Керченську протоку і в напрямку Чорного, і в напрямку Азовського морів.
Кораблі залишалися на місцях, утворюючи скупчення, що стало причиною низки аварій, повідомляють в міністерстві з питань окупованих територій.
Так, за даними міжнародних систем моніторингу суден, 30 листопада вантажне судно LADY MARIA (Республіка Того) під час маневрування поблизу Керченської протоки зазнало пошкодження через заплутування гвинта судна в якірному ланцюзі іншого вантажного судна AZOV CONCORD (Республіка Мальта). Обидва кораблі знаходилися на шляху до портів в Азовському морі.
1 грудня на виході з Азовського моря поблизу Керченської протоки буксир PAL 3 (Російська Федерація) втратив контроль над буксированою баржою SHILAYNYAY, що була завантажена близько 4 тис. т пшениці, через що баржа відірвалася та сіла на мілину поблизу мису Кам'яне. Капітан буксира кілька годин намагався самостійно зняти баржу з мілини, однак спроби виявилися марними.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали фото військової бази на Азовському морі
"Допустивши масове скупчення суден в районі Керченської протоки, Росія створила серйозну загрозу безпеці судноплавства. Такі дії РФ є грубим порушенням Конвенції ООН з морського права 1982 року, відповідно до якої Росія відповідає за безпечну навігацію суден. Поряд з масовими відключеннями суднами системи AIS, які заохочує Російська Федерація, наведені приклади ще раз демонструють, як РФ нехтує нормами міжнародного права і створює небезпеки для судноплавства у Чорному і Азовському морях", - кажуть у МінТОТ.
Росія наразі частково розблокувала прохід суден, що йдуть до Бердянського порту. Про це повідомив керівник аналітичного центру zernovoz.in.ua Олександр Глущенко у Facebook.
Коментарі