середа, 31 липня 2019 00:16

Розповіли про бренд вуличного одягу, що змінює стереотипи про людей з Донбасу
7

Кожного року випускають нову колекцію одягу у певній кількості, що потім не повторюється
Фото: Надано Олексієм Перевалою
Через одяг показують, що молодь з Донбасу спортивна та за здоровий спосіб життя.
Усі моделі та фотографи - земляки Олексія та прихильники бренду
Такі футболки - одні з найпопулярніших замовлень
Більшість одягу в асортименті - для чоловіків

27-річний Олексій Перевала із Торецька (колишній Дзержинськ) Донецької області з другом заснували бренд вуличного одягу DNBS STYLE. Вони створюють одяг для молоді з мотивуючими написами та символікою Донбасу. У такий спосіб руйнують стереотипи про "донецьких" та пропагандують здоровий спосіб життя.

"Мені хотілось змінити ставлення до Донбасу в Україні. Показати, що наша молодь спортивна та за здоровий спосіб життя. Це головна концепція бренду. Також бачив різні футболки з принтами міст, типу "Я люблю Нью-Йорк". А з Донбасом нічого не було. Вирішили створити власний бренд одягу для своїх, - розповідає Gazeta.ua Олексій, - Я створив логотип та повністю відповідаю за творчою складову роботи. Мій друг – за продажі та маркетинг. Усе робили власними силами. Тому й витратили на початку десь 1000 доларів".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Подружжя з Донецька створює унікальні костюми роботів

Першу колекцію DNBS STYLE Олексій з другом Денисом Слесаренко випустили у березні 2014 року. Це було 200 брендованих футболок сірого та білого кольору. На кожній були принти з логотипом бренду – трикутник із літер DNBS, що передає форму терикону (насип породи, що добувають у шахтах, - прим. ред.) та символізує Донбас.

Автор: Надано Олексієм Перевалою
  Через одяг показують, що молодь з Донбасу спортивна та за здоровий спосіб життя.
Через одяг показують, що молодь з Донбасу спортивна та за здоровий спосіб життя.

Але успішний старт продажів бренду не відбувся через початок військового конфлікту на Донбасі. На 8 місяців хлопці призупинили продаж речей, проте продовжили вести сторінки DNBS STYLE у соціальних мережах. У 2015 році випустили нову колекцію одягу та почали активно розвивати бренд. Зараз у місяць отримують близько 100 замовлень, по декілька речей у кожному.

"З кожним роком впевненості у людей додається. Люди пишаються тим, що вони з Донбасу. Наші речі купують донецька молодь з різних міст України та за кордоном, - розповідає Олексій, - Ми створюємо стильний одяг без пафосних лозунгів. Для нас також важлива якість. Могли б купувати дешеву тканину та заробляти більше. Але краще поставимо мінімальну націнку, ніж будемо продавати своїм щось поганої якості. Люди розуміють, що речі якісні та будуть повертатись до нас".

Автор: Надано Олексієм Перевалою
  Такі футболки - одні з найпопулярніших замовлень
Такі футболки - одні з найпопулярніших замовлень

Кожного року Олексій розробляє нову колекцію футболок, світшотів, худі та спортивних костюмів. Є також брендовані чохли на телефони. Кожна річ відшивається у певній кількості та більше не повторюється. Проте є виключення: футболки із написом "донецький" та "донецька" та худі з написом на спині "DNBS Вера. Упорство. Дух".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Танці та подорожі: донеччанин розповів як війна змінила його життя

"Тільки у цьому році додали речі у помаранчевому кольорі та не прогадали. Поєднання цього кольору з чорним асоціюється у донецьких з футбольним клубом "Шахтар", - розповідає Олексій, - Хотіли випустити чорну худі з чорними буквами. Довго ламали голову, як зробити, щоб літери читались. Вихід знайшли. На виробництві запропонували зробити 3Д друк. Коли випускаємо щось нове – створюємо спочатку експериментальну модель. Потім самі носимо та дивимось, як річ носиться у повсякденному житті, наскільки зручна та не витягується після прання".

Автор: Надано Олексієм Перевалою
  Щоб чорні букви були видні на чорній тканині використали 3Д друк
Щоб чорні букви були видні на чорній тканині використали 3Д друк

Майже весь одяг у чорних, білих, сірих кольорах. Більшість асортименту складає одяг для чоловіків. Але у новій колекції планують додати спортивні костюми для дівчат. Хлопці купують тканину, придумують дизайн та принти, а втілюють задумане на швейних фабриках у київській області та Дніпрі. Для кожного виду одягу кравчині розробляють окремі лекала. У планах Олексія – створити власне виробництво одягу, щоб не залежати від інших та збільшити кількість асортименту й кількості одягу.

"Instagram DNBS STYLE – головний канал збуту, - ділиться Олексій, - В усі творчі процеси залучаємо земляків, вони допомагають нам від серця. Всі моделі, які рекламують одяг – наші земляки, прихильники бренду та знайомі. Фотографи теж з Донбасу. Декілька разів наймали просто професійних фотографів, проте результат не сподобався. За наші гроші отримали просто натискання кнопки, фото не викликали особливих емоцій".

Автор: Надано Олексієм Перевалою
  Усі моделі та фотографи - земляки Олексія та прихильники бренду
Усі моделі та фотографи - земляки Олексія та прихильники бренду

Олексій з другом мають амбітні плани – завдяки власному бренду одягу DNBS STYLE розвивати спорт на Донбасі. Хотіли б розробити та побудувати спортивні майданчики у невеликих містах регіону. А також допомагати розвивати професійний спорт на Донбасі.

27-річний Олексій Перевала родом із Торецька (колишній Дзержинськ) Донецької області. У Київ поїхав вчитись на менеджера шоу-бізнесу. Планував повернутись у рідне місто після навчання та там розвивати власний бренд одягу DNBS STYLE, що придумав разом із другом. Проте військовий конфлікт на сході України трохи змінив плани. Олексій живе у київській області та продовжує власну справу: займається дизайном одягу, придумує нові принти та відповідає за творчу складову бренду DNBS STYLE.

Марія Сорокіна розповідає, що у домашніх умовах не вийде переплавити пластик для виготовлення прикрас. Для цього потрібне спеціальне обладнання – термопласт, подрібнювач пластику та прес-форми. Пластик для роботи безкоштовно можна брати на сортувальних станціях сміття. Але повторно використовувати можна не увесь пластик, а лише під номером 2 та 5. Марія у квітні 2018 року вона разом з партнером запустили бренд Re-beau з виготовлення прикрас із переробленого пластику. 10% з прибутку вкладає в організацію екологічних акцій.

Зараз ви читаєте новину «Розповіли про бренд вуличного одягу, що змінює стереотипи про людей з Донбасу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 25817
Голосування Чи можливий мир на Донбасі за "формулою Штайнмаєра" (вибори+відведення військ+амністія бойовиків+особливий статус Донбасу)?
  • Так, пора закінчувати війну будь-якими способами
  • Ні, мир буде тільки після перемоги
  • Потрібно далі проводити переговори та залучити до них США
  • Війна в Україні закінчиться тільки після повернення Криму
  • Ваш варіант (у коментарях)
Переглянути