На виставці "Біле. Чорне. Кольорове" у столичній галереї "БЖ-Арт" представлені роботи 12 молодих художників-графіків: офорти, гравюра, кольорові літографії і пастель.
Дехто з художників ретельно промальовує деталі, так що роботи можна розглядати довго. Хтось працює експресивно та емоційно, видно, що ідея захопила зненацька — тоді кольори різкіші, темніші, і лінії не так ретельно промальовані.
"Все це приміщення — це майстерня художників. Тут і викладачі академії працюють. Це творча експериментальна майстерня, арт-простір, жива майстерня. Тут і навчаємось, виставку проводимо, - розповідає художник-графік Євген Харук, 22 роки.
Підводить до своїх робіт - ілюстрацій до творів Пушкіна "Скупий лицар" і "Бенкет під час чуми".
"Кожен з цих малюнків використовується на три розвороти книжкові. На одному розвороті був текст та третина ілюстрації. Це один з видів естампу. Беремо мідну дошку, вона шліфується, полірується, ґрунтується спеціальним лаком, по цьому лаку видряпується зображення голкою, потім травиться у кислоті. Залежно від того, скільки часу травимо, різна глибина ліній виходить. Різного тону можна досягти. Робив гравюру на п'яти різних дошках: кожну окремо забивав фарбою. Під пресом фарба з форми переходить на папір. З однієї мідної форми можна робити до ста відбитків. Потім вона зношується".
Найбільші за розміром роботи на виставці — полотна Сергія Погребинського із серії "Парк" — тягнуться від підлоги до стелі. Художник чорним кольором до дрібниць вималював оголені гілки дерев.
Коментарі