середа, 22 червня 2022 12:21

Три проєкти українських креативників отримали "Каннські леви" - що показували

На фестивалі творчості "Каннські леви" три українські проєкти здобули нагороди. Їх отримали креативні агенції Banda, Bickerstaff.734 та Saatchi & Saatchi Ukraine.

Загалом чотири українські проєкти увійшли в конкурсний перелік. Про це йдеться на сайті фестивалю.

Брендинг острова Хортиця

У номінації "Створення нового бренду" нагороду "Бронзовий лев" отримала компанія Bickerstaff.284 за створення новий брендинг острова Хортиця на Запоріжжі.

Автори зазначають, що проєктом хотіли показати містичність та багатогранність острова. Також намагалися відійти від "шароварщини".

Автор: Ilia Anufrienko
  Агенція Bickerstaff.734 отримала нагороду за брендинг острова Хортиця
Агенція Bickerstaff.734 отримала нагороду за брендинг острова Хортиця

Логотип Чорнобиля

Banda здобула срібло в категорії "Дизайн", у номінації "Створення нового бренду" за логотип Чорнобиля, що зникає з часом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Окупанти знищили ще один драмтеатр - там ховалися люди

Основою для його створення стала форма поверхні реактора, де відбулася катастрофа. Він буде змінюватися та поступово зникати щороку в день трагедії 26 квітня.

Автор: bzh.life
  Banda здобула срібло в категорії "Дизайн", у номінації "Створення нового бренду" за логотип Чорнобиля
Banda здобула срібло в категорії "Дизайн", у номінації "Створення нового бренду" за логотип Чорнобиля

Батьківщина-Мати з прапором ЛГБТК+

Saatchi & Saatchi Ukraine отримали бронзу в номінації "Просторові та скульптурні експозиції". Їхній переможний проєкт - візуалізація київської Батьківщини-Матері із прапором ЛГБТК+ спільноти.

Прапор за допомогою дронів прикріпили до меча у 2020 році. Тоді через пандемію KyivPride довелося проводити онлайн.

Автор: bzh.life
  Saatchi & Saatchi Ukraine отримала бронзу в номінації "Просторові та скульптурні експозиції" за візуалізації київської Батьківщини-Матері
Saatchi & Saatchi Ukraine отримала бронзу в номінації "Просторові та скульптурні експозиції" за візуалізації київської Батьківщини-Матері

Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions – щорічна подія для працівників творчих комунікацій, реклами та суміжних галузей, яка проходить у Франції. На фестивалі відзначаються нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства.
Минулого року на "Каннських левах" київська продакшн-студія Family Production здобула 7 нагород за рекламний ролик Francesca для італійського бренду Diesel.

Зараз ви читаєте новину «Три проєкти українських креативників отримали "Каннські леви" - що показували». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі