Доля нових українських символів Гарнюні і Спритка розвивається за аналогією з долею багатьох історичних постатей та літературних героїв, вважають представники розробника образів та автора іміджевої стратегії України за кордоном компанії CFC Consulting.
"Якщо згадати життєвий шлях Жанни д'Арк чи Джордано Бруно, вже зараз прослідковується аналогія із історією Гарнюні та Спритка: несприйняття ідей суспільством та численні публічні докори, за якими за логікою має слідувати вогнище інквізиції, а вже потім – суцільне публічне визнання, в чому ми всі глибоко переконані", – заявив керівний партнер компанії Геннадій Курочка.
Для ілюстрації подій було презентувано карикатуру, на якій українські герої Спритко і Гарнюня зображені на символічному вогнищі інквізиції, розкладеному відомим російським веб-дизайнером Артемієм Лєбєдєвим.
Як відомо, Лєбєдєв одним із перших виступив із жорсткою критикою запропонованих образів.
Головною перевагою новостворених символів України автори концепції вважають їхню універсальність. Вони легко можуть перетворитися і на яскраві сувеніри, і стати талісманами великих спортивних подій, героями мультфільмів та дитячими іграшками.
Крім того, за рахунок використання різних костюмів, герої можуть презентувати країну і на спортивних змаганнях, і на серйозних офіційних заходах.
"Спритко і Гарнюня покликані стати привітними і позитивними сувенірами, які іноземець забере із собою додому замість п'яних "козаків" і грудастих "козачок", якими завалений зараз Андріївський узвіз в Києві", – наголосив старший радник CFC Consulting Олексій Сивак, продемонструвавши журналістам зразки існуючих сувенірів з популярного туристичного ринку.
Нагадаємо, що стратегія позиціонування України за кордоном була розроблена компанією на замовлення Міністерства закордонних справ України у листопаді-грудні 2010 р.
Коментарі
6