Нова картина Кім Кі Дука, названа незвично і претензійно, стала справжньою подією Венеціанського кінофестивалю. Досконалість фільму у всіх його складових - сценарій, режисура, операторська робота і акторська гра - стали очевидними вже після першого показу стрічки пресі. У конкурсі є ще багато очікуваних картин, але більша частина критиків впевнена в перемозі Кім Кі Дука і його ідеї.
Фільм "П'єта" (іконографія сцени оплакування Христа дівою Марією - Gazeta.ua ) вже може увійти в історію як найсильніший фільм Кім Кі Дука. Найбільш гостросоціальний і, мабуть, найбільш жорстокий: такe кількість насильства навіть в південнокорейському кіно можна зустріти нечасто.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кім Кі Дук став переможцем "Особливого погляду"
Історія про хлопця, який вибиває гроші з боржників свого господаря-лихваря, поступово переростає з дуже конкретного оповідання з масою викривальних сцен вивороту капіталізму в роздуми про те, що таке людське життя. Людина без любові - мертва. Ця думка багато разів повторюється в тих чи інших варіаціях - як виправдання не тільки героєві, але і людству. 30-річний бандит народжується тільки в момент, коли починає відчувати материнську любов, до цього було передіснування.
Головний герой "П'єти" поводиться, як дитина, але трагізм Кім Кі Дука рідко дає його персонажам можливість спокутувати свої помилки повністю.
У своїй картині Кім Кі Дук доводить, що тільки любов здатна протистояти соціальним катаклізмам, насильству, брехні та іншим вадам світу. Його герої діляться на тих, хто любить і тих, хто любові позбавлений, а значить - мертвий. Шляхом болісних переживань, шокуючи глядача, тримаючи його в напрузі, Кім Кі Дук співає гімн високої любові, відповідаючи тій великій скульптурі Мікеланджело, яку поставив у центр фільму.
Коментарі