субота, 09 березня 2013 17:55

Музичний редактор про парадокси смаків української публіки

Музичний редактор про парадокси смаків української публіки

"Лютий – романтичний місяць. Усі чекають на весну. Ще квітень і серпень такі. Це позначається в музиці", – вважає музичний редактор львівського порталу MJoy Radio Артем Галицький, 26 років

У лютому Depeche Mode випустили синґл і показали перший за три роки кліп – це нова пісня Heaven. Звук не старіє, хоча хлопці набувають нових барв. Тому на концерт треба сходити, доки ще можна впізнати їх на афішах. Як на колектив, що три роки готував повернення, і зробив усе прекрасно. Depeche Mode приїдуть до Києва 29 червня.

Кузьма протягом місяця, окрім офіційного релізу, оприлюднив ще чотири неофіційні й паралельно готує два альбоми. На якість така продуктивність не впливає. У "Скрябіна" все виходить природно. Але ­викладає в інтернет по дві-три пісні на місяць. ­Хочеться посмакувати, а вже треба щось нове слухати.

Повернення Луї Франка (колишній вокаліст Esthetic Education. – "Країна") після трирічної творчої перерви лишилося мало поміченим. Таке враження, що альбом ­Atlantida ­записував винятково для своїх. Завдяки цьому слухати його ще приємніше.

Нового альбому Земфіри чекали шість років. "Жити в твоїй голові" – абсолютно відмінний від усього, що було раніше. Дуже хороший. Набагато вищий за те, що відбувається на пострадянському просторі. Альбом має нетипове для нас звучання. Тут його не розуміють. Але, можливо, саме завдяки цій роботі почнуть. Те, як сприйняли нову пісню "Океану Ельзи" і альбом Земфіри, характеризує ситуацію в українському музичному просторі. Хвалять Вакарчука за посередню композицію і не визнають роботу Земфіри світового рівня. У нас є посередній продукт і люди, які його слухають. Це замкнуте коло. Але найближчим часом воно має розірватися.

З українських молодих гуртів надії подають "Фіолет" і О.Torvald. Дуже ретельно підходять до якості звучання. І тематика молодіжна, зрозуміла широкому загалу.

Вірусний Gangnam Style, що був популярний кілька місяців тому, замінив Harlem Shake. Навіть більший вибух спричинив. Harlem ­Shake (інтернет-мем, породжений YouTube-роликом із танцем п'ятьох австралійських підлітків. Його переглянули декілька десятків мільйонів користувачів. Стало модно знімати свій подібний танок. – "Країна") – це подія культурна, а не тільки музична. Але такі речі дуже швидко набувають популярності і так само швидко забуваються.

Про це та інше ми пропонуємо вам дізнатись, читаючи журнал "Країна" № 160 від 21 лютого.

Друковану версію ви можете придбати у точках продажу преси або передплатити (передплатний індекс — 37278).

Ваші враження про журнал і статті надсилайте на адресу [email protected] або пишіть на сторінках Журналу у соціальних мережах http://vk.com/club.kraina и http://www.facebook.com/kraina.journal

Зараз ви читаєте новину «Музичний редактор про парадокси смаків української публіки ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі