Художник-"жлобіст" Іван Семесюк вважає, що білборд із котом, на якого бабуся переписала хату, популярний, бо самі українці схожі на котів. У творчості митця часто трапляються тварини. Котів він зображає у спортивних костюмах або з національним гербом тризубом.
"Класний білборд і дебільна реакція на нього "регіонів" із Дніпродзержинська. Так чинити — маразм радянський, - вважає Семесюк. - Поширення "котячих" демотиваторів в Інтернеті триватиме кілька тижнів. Прикольно. Але візуально не подобається жоден із них. Взагалі українські меми якісь убогі. Мало хто може придумати шось цікаве".
На думку художника, "кіт" - не надто поширений образ у мистецтві.
"Коли людина не вміє малювати, вона зображає рибок або котиків. Їх всі малюють, фотографують. Особливо жінки. Насправді в мистецтві котів мало. Вони хіба в образотворчому ремеслі".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Беремо відомі торгівельні марки й українізуємо їх" - Мухарський
Найупізнаваніший "котячий" образ художника — кіт Вася у спортивному костюмі і цигаркою в зубах.
"Коти завжди всім подобається, того їх зображаю. Їх легко малювати. Але мої коти — це люди, українці. Наші громадяни більше схожі на котів, ніж собак. Їм притаманний індивідуалізм. У цьому наше і щастя, і біда. Кожен з українців сам по собі. Мої коти у спортивних костюмах, бо так більшість українців одягаються, - розповідає художник. - Троєщина вже загубила цей тренд таких собі хлопчиків-котиків у спортивних костюмах. Молоде покоління не розуміє, чого така увага до цього району. Він став нормальним, схожим на інші. Явище котів у спортивних костюмів минає. Але поки що залишається у провінціях".
Сам Іван Семесюк кота зараз не тримає. "Це відповідальність. А я не люблю цього слова. Колись мав кота і не одного", - додає художник.
Коментарі
2