
У Франції завершився 70-й Каннський міжнародний кінофестиваль. Кінокритик Антон Філатов назвав три основні тенденції цьогорічного фестивалю.
1. Фільми з фестивалю одразу потраплять в інтернет
Два фільми, зняті на NetFlix, потрапили до основного конкурсу. Це "Історія сім'ї Майровіц" Ноа Баумбах та "Окча" корейця Пон Джуна-Хо. Це викликало якщо не скандал, то обурення багатьох журналістів, особливо французьких. Їм не сподобалося, що фільми після такого потужного кінофестивалю потраплять в інтернет, оминувши широкі екрани кінотеатрів. Багатьом консерваторам це здалось категорично неправильним.
2. Французьке кіно не вразило
Канни люблять своє кіно. Із 18 фільмів в основному конкурсі половина – фільми, зняті у Франції або за участю французьких продюсерів й фондів. Але цього року вони не вражають. Однією з тих французьких картин, яку не прийняли, стала стрічка "Роден". Її знімав дуже досвідчений режисер Жак Дуайон. Головну роль виконував Венсан Лендон, котрий нещодавно отримав у Каннах приз за найкращу чоловічу роль. У Франції добре вміють знімати фільми про художників. Але цей не виправдав очікувань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перші результати Каннського фестивалю-2017: які стрічки відзначили
3. Реабілітація східноєвропейського кіно
В основному конкурсі представлені три фільми зі Східної Європи. Це фільм "Лагідна" українського режисера Сергія Лозниці, "Нелюбов" росіянина Андрія Звягінцева та "Місяць Юпітера" Корнеля Мундруцо з Угорщини. В "Особливому погляді" представлена російська картина "Тіснота" Кантеміра Балагова. Східноєвропейське кіно останні 5-7 років у Каннах представлене скромно з різних причин. Одна з основних – економічна ситуація.
Головний приз Каннського кінофестивалю "Золоту пальмову гілку" отримав фільм "Квадрат" шведа Рубена Естлунд. Фільм-переможець розповідає про перипетії в житті директора музею сучасного мистецтва.
Коментарі