вівторок, 24 грудня 2013 08:41

"У ТВі з'явилася молодіжна аудиторія"

Автор: фото: Максим ПОЛІЩУК
  Вадим Гарнаєв: ”Моє завдання — не упустити загальний настрій колективу і зберегти його”
Вадим Гарнаєв: ”Моє завдання — не упустити загальний настрій колективу і зберегти його”

За півроку вашої роботи на посаді генерального продюсера ТВі глядацька аудиторія каналу збільшилася вдвічі. Вдалося зберегти найвідданіших глядачів, розширити соціальну складову вашої аудиторії?

— Так, про це говорять цифри, — каже Вадим Гарнаєв. — Як би я скептично не ставився до замірів через піпл-метри, але це той єдиний інструмент, який котирується на ринку. Але у ТВі з'явилася молодіжна аудиторія. І — що важливо — жіноча. Це ми бачимо за показниками, які отримуємо від JFK (компанія з маркетингових досліджень. — "ГПУ"). Крім того, отримуємо статистику не тільки по аудиторії 18+, а й безпосередньо по аудиторії 25–45. І остання також показує стабільне зростання. Взагалі, дуже комфортно працювати з командою, яку ти особисто підбираєш. Це люди керівної ланки, яких ми взяли за останні три-чотири місяці. А їм уже, відповідно, довірено "шерстити" штат своїх співробітників. Це їхня прерогатива. Не можу говорити — ось це "священна корова" і його не чіпаємо. Для мене важливий професійний рівень людини і те, горять у неї очі чи ні. Чи змогли ми його заразити нашим драйвом. І те, як він сам уявляє розвиток нашого каналу. Приходячи на співбесіду, людина вже має розуміти, куди прийшла, що це за канал та що конкретно вона може привнести сюди. Нам не потрібні люди, яким треба говорити, що робити і як.

Як Євромайдан вплинув на телеканал?

— Коли 21 листопада люди ви­йшли на Майдан, я прийняв рішення про те, що ми виходимо в ефір негайно, вночі. Взяв ситуацію у свої руки, видзвонив тих, кого зміг, нас було кілька людей, сам рухав камери в студії, виконував команди режисера, директор з виробництва сидів на "кнопках", генеральний директор каналу Ольга Манько працювала шофером, возила знімальну групу на Майдан. Ми вийшли в ефір. Той ефір дав розуміння команді ТВі, що нічого страшного в цьому немає, що сітку можна поміняти, шаблони відпали. Ми відчули вдячність глядачів, побачили рейтинги, отримали зворотний зв'язок і зрозуміли, наскільки було потрібно показати це людям. Далі вся команда тримала руку на пульсі, та знали вже без мене, що і як треба робити.

"Революційний" досвід знадобиться колективу?

— Безумовно. Ці виходи вночі, марафон у прямому ефірі, у вихідні. Ми дуже чітко з'ясували, де у нас немає комунікації, де треба розписати процеси, люди стали більш універсальними, тому що багато навчилися того, що вони до цього робити не вміли. Так, це вимотує, але це дуже хороший досвід, усі від цього зловили такий драйв, що втома не відчувалася. Моє завдання — не упустити загальний настрій колективу і зберегти його. Що для цього потрібно робити — інше питання. Коли спаде революційна хвиля, необхідно буде придумувати щось нове, запускати нові проекти. Люди ловлять цей драйв від того, що їм дають робити те, що вони хочуть. Звичайно, рутина присутня в будь-якій роботі — у моїй, у вашій. Але має бути і творча складова, причому — на абсолютно всіх позиціях співробітників, що працюють на каналі.

Зараз ТВі переживає ренесанс. Це тому, що змогли зловити революційну хвилю чи завдяки "розгулу креативу" на каналі?

— І те, і інше. Частку та рейтинг ми збільшили дуже добре. План по відвідуванню сайта перевиконано. Зрозу­міло, що обстановка в країні цьому ­сприяє. У нас з'явилася нова аудиторія, тому що ми показували те, що не показували інші. Плюс змогли повернути довіру глядачів, яка дуже постраждала через усе те, що трапилося навесні. І це дуже важливо. Я думаю, що ми вже "стукнулися об стелю" по частці. 1,9 — це, приблизно, наш максимум, виходячи з нашої дистрибуції. Якщо вийде отримати ефірні частоти, зможемо виходити на наступний рівень і міцно займати місце в топ-десятці. Ми усвідомили, що по Києву можемо спокійно триматися в десятці. Якби у нас в інших містах була така ж дистрибуція, як по Києву, — були б у десятці і без ефіру. Тобто, ось це і є наші цілі: отримати більше глядачів, придумувати якісь нові фішки і радіти, коли інші канали будуть у нас ці фішки копіювати, робити ще крутіший сайт, увійти з ним у десятку інтернет-змі та, звичайно ж, заробляти гроші.

Найближчим часом сітка мовлення каналу змінюватиметься?

— Зменшимо кількість новин. Їх усе одно буде трохи більше, ніж було до подій на Майдані, але менше, ніж зараз. Справа в тому, що ми технічно не можемо давати новини кожну годину, в нас через це постійно зайнята студія. І, в результаті, не можемо записувати наші щотижневі програми. А взагалі я не виключаю, що суттєво скорегуємо всю концепцію.

Зараз ви читаєте новину «"У ТВі з'явилася молодіжна аудиторія"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути