— Фантастичні відчуття, коли розгортаєш сувій, а це японський рисовий папір чи іранський ламінований, — каже куратор виставки плакатів "Екологія культури" 27-річна Надія Перевізник. — Навіть коли вішали експонати, роботи продовжували приходити. Цьогоріч у світі бум екологічних плакатів. Думаю, це пов'язано з аварією на японській "Фукусімі".
Виставка проходила у столичному Музеї сучасного мистецтва. Тривала до 30 квітня у рамках міжнародного трієнале екологічного плаката "4-й блок". На нього прислали понад п'ять тисяч робіт з усього світу.
— Нам завжди надходили багато культурних плакатів, театральних афіш, — розповідає президент трієнале Олег Векленко, 61 рік. — Ці роботи прямо не пов'язані з екологією довкілля. Вони стосуються екології розуму. Культурна людина ніколи не кинула би бляшанку з-під пива на траву.
Усі стіни галереї завішані плакатами з Китаю, Японії, Ірану. Дві роботи київської дизайнерки 30-річної Анни Чорної стоять посеред зали на підставках. На одній чорним по білому написала "Відчуй Україну!"
— Літери тут нагадують прапор, який розвивається на вітрі, — говорить дизайнер. — Рух букв робила вживу, а не на комп'ютері. Спочатку роздрукувала літери, надала форми, а потім сфотографувала в русі. Цей плакат створила для себе. На роботі займаюся комерційною рекламою. Клієнти завжди ставлять обмеження. Коли дизайнер зможе їх обійти, але водночас задовольнити замовника, — це досягнення.
Коментарі