29 січня біля Аскольдової могили відбулося вшанування пам"яті 300 українських юнаків, які 88 років тому загинули в героїчному бою з шеститисячною російсько-більшовицькою армією генерала Муравйова під станцією Крути. Після панахиди та мітингу учасники рушили на Московську вулицю столиці. Таблички з її назвою заклеювали з допомогою липкого паперу та скотчу роздруківками з надписами "вул. Героїв Крут".
Наступного дня в театрі Франка був "Концерт для ангелів".
Дорогою до театру я зустрів Олександра Литовку, 45 років, колишнього директора гурту "Воплі Відоплясова".
— Дуже сподіваюся нарешті побачити щось нове. Ходжу щороку на ці концерти, а репертуар той самий, — зізнався Олександр.
Вів вечір 34-річний вокаліст групи "Мертвий Півень" Михайло Барбара. У перервах між виступами музикантів він читав вірші Василя Стуса.
"Мертвий півень" виконав три пісні на вірші Юрія Андруховича. Через погано настроєний звук слова майже не чулися. Розібрати, та й то насилу, можна було тільки приспів: "...телебачення, курва, преса...".
Потім на сцені з"явилися призабуті сестри Тельнюк. Леся й Галина виконували свій старий репертуар під акомпанемент ветеранів київської рок-тусовки басиста Олега Путятіна та гітариста Євгена Бортнічука. Двоє молодих людей допомогли зійти на сцену літній пані, яка подарувала співачкам квіти.
Завершувала концерт Марія Бурмака, 35 років, своєю лірикою про кохання.
— Адже загиблі герої були в тому віці, коли воно приходить вперше, — сказала зі сцени співачка.
Обіцяної появи "Кому Вниз" глядачі не дочекалися. Рік тому анонсований виступ групи також не відбувся. Тоді — через конфлікт лідера "Кому Вниз" Андрія Середи з головою "Арт Велеса" Тарасом Грималюком. А цього разу, як зізнався Андрій "ГПУ", у нього справді невеликі проблеми зі здоров"ям.
— Зірвав голос на концерті "Братів Гадюкіних", — сказав по телефону Середа.
Через цю зміну в програмі чимало слухачів поверталися з театру Франка розчарованими.
Ми знову перетнулися з Олександром Литовкою. Йому не подобається підхід організаторів, які щороку запрошують майже одних і тих самих виконавців. А ті, у свою чергу, виконують репертуар, що повторюється з року в рік.
— Концерт втрачає свою мистецьку цінність, — пояснює Литовка.
Коментарі