Японська художниця, відома в Instagram під псевдонімом nao1738, створює з полімерної глини мініатюрні кулінарні шедеври. Вони вражають як своїми розмірами, так і реалістичністю.
Для відображення масштабу мініатюр автор часто фотографує їжу поруч з кінчиками своїх пальців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Визначили найдорожчі делікатеси світу: топ-10
Свої кулінарні скульптури вона викладає в Instagram, завоювавши популярність вже майже у 55 тисяч осіб.
Наймоднішим напоєм 2018 року визнали коктейль Негроні. Його вибрав британський журнал про моду і світського життя Tatler.
Головним трендом в 2018 році стало збільшення популярності міцніших напоїв, в порівнянні з 2017 роком, коли модними були легкі коктейлі. Італійський коктейль Негроні поєднує в собі сухий джин, біттер Campari і червоний вермут.
Коментарі