5 листопада в Києві на вул. Шота Руставелі прорвало трубу з гарячою водою. Провалився асфальт. На дорозі утворилися дві ями. Проїжджу частину залило окропом. В ями провалилися два автомобілі з водіями. Чоловікам вдалося вибратися. Один обпік ноги. "Нісан" виїхав з ями, "Дачію" витягнули підйомним краном. Рух у центрі столиці паралізувало.
"Через пошкодження труби стався витік води. Потрібно поміняти близько 40 метрів теплотраси діаметром 700 міліметрів", — повідомила прес-служба Київтеплоенерго.
— Цього року в столиці замінили 130 кілометрів аварійних трубопроводів. Серйозно зношена їх більшість, необхідна подальша заміна, — каже заступник голови Київської міської адміністрації 44-річний Петро Пантелеєв.
"Житловий фонд зношений на 80 відсотків. Найважливіша інфраструктура критично застаріла. Потрібно прийняти муніципальний кодекс. Розділити повноваження місцевого самоврядування і центральної влади", — написав у "Фейсбуку" про аварію в Києві міський голова Дніпра Борис Філатов, 47 років.
— Десятиліттями занепад господарства був у всіх містах країни. Мали погану економічну ситуацію та безвідповідальних мерів, — вважає Олександр Сергієнко, директор дослідницького центру "Інститут міста".
— До влади приходили непідготовлені й непрофесійні люди. Київ у 2006–2010 роках очолював Леонід Чернівецький. Його не турбували проблеми міста. Після нього владу в столиці отримав Олександр Попов, який звітував не перед киянами, а перед адміністрацією Януковича. Інфраструктура зношувалась і не оновлювалася. З 2014-го процес зрушився з мертвої точки. У Києві провели капітальний ремонт близько тисячі кілометрів вуличних доріг. Завдяки реформі децентралізації міста отримали більші кошти. Проте їх недостатньо, щоб повністю оновити трубопроводи.
Коментарі