![Заборона смартфонів у школах не дає ніякого ефекту: нове відкриття науковців](https://static.gazeta.ua/img2/cache/preview/1208/1208030_w_300.jpg?v=0)
Прості заборони на використання телефонів у школах є неефективними в боротьбі з негативними наслідками їхнього використання.
До такого висновку дійшли науковці міжнародної групи, які провели масштабне дослідження. Його присвятили впливу телефонів і соціальних мереж на підлітків, пише birmingham.
У дослідженні взяли участь 1227 учнів із 30 шкіл Англії. Учені проаналізували дані про використання телефонів і соціальних мереж, а також про психічне здоров'я, благополуччя та успішність підлітків.
Виявилося, що у 20 школах діють різні форми обмежень на використання телефонів, аж до повної заборони протягом навчального дня. Однак, дослідження не виявило суттєвих відмінностей у показниках психічного здоров'я, успішності та поведінки між учнями, які відвідують школи з різними правилами використання телефонів.
Заборона на використання телефонів у школах призвела до незначного скорочення часу, який підлітки проводять із телефонами та в соціальних мережах у школі (приблизно на 40 і 30 хвилин відповідно). Однак, це не призвело до істотного скорочення загального часу, який підлітки проводять з телефонами і в соціальних мережах протягом дня.
"Це перше у своєму роді всесвітнє дослідження, спрямоване на оцінку впливу політики шкільних телефонів на психічне здоров'я і добробут підлітків, а також на інші показники здоров'я та освіти", - каже доктор, провідний автор дослідження Вікторія Гудієр.
Ми виявили зв'язок між великою кількістю часу, проведеного за телефонами і в соціальних мережах, і гіршими результатами, включно з погіршенням психічного благополуччя і стану психічного здоров'я, меншою фізичною активністю і гіршим сном, нижчою успішністю та вищим рівнем недисциплінованої поведінки в класі.
Це говорить про те, що скорочення часу, який провели за телефонами, є важливим завданням. Але нам потрібно зробити більше, ніж зосередитися тільки на школах, і розглянути використання телефону в школі і за її межами, протягом усього дня і всього тижня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від кого з батьків діти успадковують інтелект: дослідження науковців
Науковці зазначають, що шкільна політика не є панацеєю від негативного впливу використання смартфонів і соціальних мереж. Необхідно розробити комплексний підхід до розв'язання цієї проблеми, який включатиме в себе не тільки обмеження в школі, а й роботу з батьками, вчителями та самими підлітками.
"Наше дослідження показує, що шкільна політика не є панацеєю від згубного впливу використання смартфонів і соціальних мереж", - каже професор, старший автор дослідження Міранда Паллан,
Обмежувальна політика щодо використання телефонів у розважальних цілях у школах не призводить до поліпшення результатів серед учнів, але що розв'язання проблеми спільного використання телефонів має стати пріоритетом для поліпшення здоров'я і благополуччя підлітків.
Дослідження також показало, що в середньому підлітки, незалежно від правил, що діють у їхніх школах, проводять із телефонами 4-6 годин на день.
В наш час ще є батьки, які заохочують своїх доньок поводитися як ніжні принцеси, що приїде чарівний принц і зробить їх щасливими. Та ці думки лише шкодять їхньому майбутньому, заважаючи їм повністю реалізувати свій потенціал, мрії та процвітати.
Експерти виділили ефективні методи навчання як донькам стати сильними жінками.
Коментарі