Дворічна Лусін з Естонії випадково стала популярною в Instagram. У неї – 267 тисяч підписників. Сама дівчинка про це не здогадується. Її сторінку у соцмережі веде мама – Арміне.
Про це повідомляє Limon.
Лусін (для близьких - Лулу) живе разом із батьками у Таллінні і ходить до звичайного садочка. Там не знають про її Instagram. Перше фото доньки Арміне розмістила у соцмережі, коли дівчинці було 2 місяці. Мати очікувала, що світлини зацікавлять лише родичів і друзів сім'ї. Вона була здивована, коли кількість підписників стрімко зросла.
"Я прокидаюся в один ранок, а в аккаунті плюс п'ять тисяч нових підписників, - розповідає Арміне. - Люди з усього світу почали писати, яка у мене дівчинка гарненька, які у неї очі".
Згодом почали звертатися американські компанії. Вони просили дозволу на використання зображень Лусін на своїх сайтах і в Facebook. До дівчинки з Таллінна проявили інтерес журналісти з Малайзії, Ірану та В'єтнаму. В Індії вийшла стаття про Лулу та її зворушливу дружбу з рудим котом. Так, дівчинка з півночі стала популярною у південних країнах. Незнайомі люди з різних кінців світу малюють портрети дитини, завалюють її батьків повідомленнями і мріють познайомитися з Лулу в реальному житті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Здорове харчування: топ-5 порад для працюючої мами
"Спочатку я ставилася до цього з побоюванням. Потім вирішила, що нічого поганого тут немає, - каже Арміне. - Ми часто ділимося в Instagram фотографіями старого Таллінна, іноземці захоплюються холодною красою нашого європейського міста. Багато хто приїжджає сюди і хоче з нами погуляти. Ми навіть зустрічаємося з тими, хто викликає довіру".
Багато шанувальників Лулу має в Китаї. Оскільки Instagram там заблокований, з Піднебесної багаторазово зверталися з проханням відкрити фан-сторінку.
За останні сім днів фотографії Лулу набрали п'ять мільйонів переглядів. Це в чотири рази більше, ніж чисельність Естонії. Те, що на дівчинку дивляться сотні тисяч очей, Арміне не бентежить.
"Якщо ми даруємо людям позитивні емоції, чому б ні?" - каже жінка.
Батьки Лулу отримують також економічно привабливі пропозиції.
"Нещодавно популярна марка дитячого люксового одягу з Іспанії запропонувала поїздку в Іран, де вони відкривають свій магазин, - каже Арміне. - Нас обіцяли зустріти, оплатити квитки, проживання. Все заради того, щоб Лулу була присутня на відкритті магазину. Справа в тому, що на наш Instagram підписані іранські зірки: там вона дуже популярна. Ми співпрацюємо з деякими дитячими брендами - отримуємо подарунки. Але ми дуже вибагливі і відмовляємося від платної реклами. Я цього не хочу, від однієї думки робити гроші на дитині мені стає не по собі. Мене часто просять просунути Instagram-сторінку якої-небудь дитини, але я проти цього. Мені незрозумілий такий комерційний підхід до власних дітей. У нас все вийшло випадково. Повірте, я ніколи не зробила б цього навмисне. Буду оберігати Лулу, щоб якомога довше не знала про свою сторінку. А потім хочу, щоб донька до цього ставилася спокійно. Знала, що вона така ж дитина, як і всі інші".
Коментарі