"Тепер у черкаській довідковій службі "109" оператори слухавку беруть не відразу, як було раніше. Часто на це йде від 1 до 2 хвилин. Складається враження, що на нас — споживачах — заробляють гроші. Адже ми платимо за телефон похвилинно", — обурюється Андрій Іванович із Черкас.
Два роки тому в Черкаській філії товариства "Укртелеком" встановили нове цифрове обладнання.
— Це відразу дозволило відповідати зі 100 дзвінків на 92. Хто з операторів звільнився, той і бере слухавку. Але проблема в тому, що через кризу 30 відсотків працівників довелося скоротити. Із 39 операторів залишилося 24. Якщо хтось думає, що ми заробляємо на хвилинах гроші, то помиляється, бо це копійки. Скарг від жителів щодо затримки відповіді оператора до нас не надходило.
Коментарі