Із 26 червня в Черкасах пустили новий тролейбус №4-А "Луначарського — Залізничний вокзал". Курсує щоденно із 6.30 до 17.00 з інтервалом в одну годину.
У вівторок чекаю тролейбус на зупинці "Гоголя". Розкладу руху немає. Під'їжджає о 15.40, у салоні дві жінки, вони виходять на зупинці. До вокзалу набирається до 10 осіб.
— Я сьогодні вперше на цьому маршруті, — каже водій тролейбусу Лідія. — В одну сторону трьох людей везла і назад стільки ж. Тільки пенсіонерів. Буває, що й одного талона за півкольца ніхто не купить. Тут платних почті нема, ото один-два забіжать. У нас і так усі тролейбуси збиткові, а цей узагалі.
До салону заходить 60-річна Любов Степанова:
— Хоч би роспісаніє повішали. Я чекала 20 хвилин. Добре, що його пустили, але ж якби було роспісаніє, то й маршрут був би заповнений.
На вокзалі тролейбус стоїть 4 хв. Заходять п'ятеро пасажирів.
— Маршрут номер 4-А запустили на постійній основі, — розповідає Андрій Наумчук, 33 роки, начальник міського управління вуличної інфраструктури й транспорту. — Середня виручка за годину роботи — 25-30 гривень. На інших маршрутах — 50-55. Однак якщо скасувати всі збиткові тролейбуси, то навряд чи це сподобається черкасцям, і звичайно ж, це викличе соціальну напругу. Якщо йти лише за принципом прибутковості, то не варто перевозити й пільговиків. Їх зараз 70 відсотків від усіх пасажирів.
Коментарі