![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/396/396793_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/396/396793_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/396/396793_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/396/396793_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/396/396793_5_a_135_100.jpg?v=0)
Бренд Burberry заявив про запуск нового, "найчуттєвішого" аромату під назвою Body. Обличчям рекламної кампанії туалетної води стала "найсексуальніша" за версією більшості чоловічих видань дівчина - Розі Хантінгтон-Вайтлі.
За словами Крістофера Бейлі - креативного директора будинку - сумнівів в тому, хто буде представляти парфум не було, адже модель "має невимушений стиль і приголомшливу красу".
Оцінити кінцевий результат співпраці модного дому, моделі та великого фотографа можна буде у вересні, коли Burberry Body з'явиться у продажу.
×
Коментарі