Команди з 14 країн Європи взяли участь в автоперегонах "Prime Ялта ралі 2009". Вони відбулися 11–13 вересня на гірських автошляхах Криму.
Подивитися змагання приїхали тисячі кримчан і відпочивальників. Місця уздовж трас займали вдосвіта. Кияни Андрій і Марія Мілевські приїхали на гірське плато Ай-Петрі власним "опелем". Спостерігали за змаганнями біля Кримської астрофізичної обсерваторії.
— Ми були в Сімеїзі на відпочинку, — розповідає Марія. — Пропустити такі автогонки ніяк не могли. Ми приїхали вночі, бо після восьмої ранку дороги закривають. Нічого, почекаємо заради такого видовища.
У неділю по десятій ранку на трасі з"являються перші гоночні легковики.
— Чуєте гуркіт? Вихлопна труба стріляє, наче паровоз по рейках іде. Це машина Салюка, — перемовляються глядачі.
За мить на пагорб вилітає яскраво-червоний "мітцубісі", на борту виведено "3". За кермом — гонщик Олександр Салюк-молодший. За секунду авто входить в інший поворот, залишаючи на асфальті широкі чорні смуги від гуми.
Серпантинний узвіз завдовжки 10,9 км із гори Ай-Петрі до водоспаду Учан-Су команда долає за 8,5 с. Це найкращий результат. Пройти змагання до кінця спромоглися половина із шести десятків екіпажів. Приміром, автівка італійців загорілася на підйомі. Росіяни вилетіли у провалля. Усі екіпажі врятували.
— Траси "Prime Ялта ралі" одні з найскладніших, найнебезпечніших у світі, — розповідає організатор змагань Євген Червоненко, 49 років. — Міжнародні спостерігачі визнали наше змагання одним з найвидовищніших у світі.
Він вручив переможцям автоперегонів, екіпажу Салюка й Афтаназіва, нагороду — Кубок президента.
Цьогоріч на організацію змагань витратили понад 3 млн євро. Кошти надали спонсори. Серед найбільших — торговельні марки "Prime","Ніко" та"Куяльник", страхова компанія АХА. Паливний партнер, мережа автозаправок WOG надала спеціальне пальне"Мустанг100".
2010-го в Ялті планують організувати перегони світового рівня. Очікують 300 тис. гостей.
Коментарі