З початку березня у країні продали сотню нових авто "ЗАЗ Форца". 48-річний Євген Гончаренко із Запоріжжя став власником 100-го проданого легковика.
— До того я їздив на "таврії" 1997 року випуску. Із дружиною давно думали поміняти машину. "Ланоса" не хотіли. Їх стало дуже багато, примелькалися. Планували "Ладу Калину" чи "Ладу Пріору". Та коли побачили "форцу", одразу зрозуміли: це наша машина. Сподобався і дизайн, і технічні можливості, — каже Євген. — Коштує, як "пріора". Однак комплектація значно багатша. І вигляд сучасніший. Дзеркала із електроприводом, склопідйомники електричні, є кондиціонер. Тихенько працює. Сподобався бортовий комп'ютер. Він витрати пального і добовий пробіг показує. Дуже зручно.
Євген Гончаренко проїхав на "форці" 190 км. Ділиться враженнями:
— Лючок бензобака відчиняється тільки із кабіни. Там важіль біля сидіння. Добре, що в автосалоні показали. А то довелося б довго самому шукати. Сподобався гідропідсилювач керма. Крутити кермо тепер завиграшки. Двигун тягне добре, підвіска м'яка. Рушаєш, машина одразу набирає обертів. Ніяк не можу звикнути до габаритів "форци". Здається дуже великою після "таврії".
Де він не зупинився б, стає центром уваги. Збираються водії. Оглядають новинку, розпитують.
25-річний Роман із села Білогородка під Києвом теж придбав "ЗАЗ Форца". Наїздив 500 км.
— "Калина" та "пріора" відпали одразу. Якість у них, як у "жигулів". Через 20 тисяч кілометрів починає гриміти пластмаса. Хороші характеристики має китайська "Джилі МК". Ходили оглядати в автосалон. Продавець чотири рази намагався зачинити капот. "ЗАЗ Форца" я випробував в автосалоні, щойно вона з'явилася. За два тижні пішов замовляти машину. Виявилося, розкуповують її неймовірно швидко. Довелося чекати тиждень.
До цього Роман їздив на легковиках "Деу Сенс", "Шкода Фабія", "Форд Ескорд" та "Фіат Лінеа".
— Новий ЗАЗ кращий за російські авто. Кузов симпатичний. Помітно, що італійці малювали. М'якший, швидко розганяється.
Роман відзначає недоліки:
— Двері закриваються із цокотом, як у "сенса". Бортовий комп'ютер складнувато перемикати. Всі дії виконують однією кнопкою. Це складно, особливо на дорозі. Прилади на передній панелі мають малий діаметр. Мені складно вгледіти їх показання під час руху. Машину ми брали для 60-річного батька. Йому ще складніше буде. Перемикання передач здійснюються із невеликими ривками. Двигун після чотирьох тисяч обертів видає неприємний гучний звук. Як на мене, незручна магнітола. Погано, що немає приводу для дисків. Моєму батькові зручніше було б вставити диск. Але за такі гроші це ідеальне авто.
Коментарі
1