
60 рідкісних та антикварних легковиків показали у виставковому центрі "Акко інтернешнл" на столичному просп. Перемоги.
Найдорожчий — спортивний "Астон Мартін DBS", який оцінили в $300 тис. Виставили 12 "мерседесів" різних років випуску. Були радянські "чайки", "запорожці" й "москвичі".
Відвідувачі фотографують "Волгу ГАЗ-21". На табличці зазначено рік випуску — 2011. Зовні нічим не відрізняється від легковика 1963-го. Однак під капотом інший двигун, від "Волги ГАЗ-3110".
— Машину справді випустили цього року, — каже Сергій Назарець, 27 років, представник дніпропетровської фірми "ДКС". Вона склала легковик уручну. — Салон повторює кольори 1960-х. Немає жодної деталі від сучасного авто. Правда, дерматинову оббивку замінили на шкіряну такої ж текстури. Більшість робіт виконували руками. Ми начинили машину сучасним обладнанням. Але його так просто не помітиш. Склопідйомники на вигляд звичайні ручні. Насправді — електричні. Якщо легко натиснути ручку, скло повзе вниз чи вгору.
Керування кондиціонером сховали під панеллю приладів. Динаміки — в ногах та в кутах торпеди. Радіоприймач виглядає, як у 1960-х. Однак приймає ФМ-хвилі. Машина має автоматичну коробку передач, круїз-контроль, кондиціонер, центральний замок, сигналізацію з автозапуском двигуна, гідропідсилювач керма. Двигун ГАЗ-3110 удосконалили. Тепер він потужніший та економніший за серійний.
Виготовлення "волги" обійшлося у близько $50 тис. На відновлення "запорожців" автолюбителі витрачають від $1 тис.
Коментарі