З початку травня Україну накрили затяжні дощі, що триватимуть, за прогнозами синоптиків, до кінця місяця.
— У негоду збільшується ризик аварій. Тому, за таких умов, варто завжди їздити з увімкненими фарами, а не габаритами. Так краще себе позначите, — радить 39-річний Євген Середницький, директор школи контраварійного водіння "Корда Профі". — Стежте за чистотою й сухістю фар і дзеркал. На брудній поверхні рефлектор нормально не працює, а пучок світла гірший.
— Дотримуйтеся безпечної швидкості, бо гальмівний шлях стає довшим, — радить фахівець. — Не слід рухатися із витиснутим зчепленням або на нейтралці, краще сповільнюватися на увімкненій передачі. Що вищі оберти двигуна — то коротший гальмівний шлях. Відтак — зменшується шанс спрацювання АБС. Гальмувати починайте завчасно. Адже різниця протяжності гальмівного шляху між сухим і мокрим покриттям — близько 30 відсотків. На педаль тисніть плавно.
— Уникайте калюж. Якщо це неможливо, рухайтесь максимально повільно. Адже під водою може бути яма, люк або інший небезпечний для авто об'єкт. Між тим є ризики потрапляння рідини в двигун і гідроудару. Якщо автомобіль під час або після проїзду калюжею заглох, можливо, намочилася котушка запалювання. Якщо так, потрібно її просушити.
Коментарі