середа, 22 квітня 2009 17:07

"Саманд" Євгена Симонова не підлягає ремонту

Автор: фото: Тетяна ЗАРОВНА
  Несправний легковик ”Саманд EL” Євген Симонов спеціально вивів для фотозйомки з гаража. Через несправності машина простоює понад рік
Несправний легковик ”Саманд EL” Євген Симонов спеціально вивів для фотозйомки з гаража. Через несправності машина простоює понад рік

Житель Краматорська Донецької області Євген Симонов купив у серпні 2007-го легковик  "Саманд EL". Їх виготовляють в Ірані, нібито за кресленнями французької фірми "Пежо".

— Модель надійна, перевірена часом. Її навіть місцеві таксисти купують, бо вона добре підходить для наших доріг, — розповідали продавці — фірма "Укрметекспорт" із Краматорська.

Євген узяв на авто кредит у "Райффайзен банк Аваль". Наступного ж дня знайшов несправність.

— Спершу в магнітолі вийшов із ладу правий звуковий канал, — згадує Євген Симонов, 30 років. — В автосалоні сказали: "Залишай, подивимося". Потім виявилося, що машину на дорозі веде вліво. "Це тому, що машина нова. Вузли притруться, і воно минеться", — відповіли. Я повірив. На зиму 2007–2008 року машина застукала ще сильніше. Я — знову в салон. Робіть гарантійний ремонт.

В автосалоні в ремонті відмовили. Тоді Євген звернувся у фірму "Мегатранс", що в Харкові. Її назву згадано в сервісній книжці, за якою й мали робити гарантійний ремонт. Харків"яни cпитали кузовний номер. Відповіли, що такої машини немає в їхньому реєстрі. Отже, і ремонту не робитимуть. На іранський легковик "саманд" обіцяли гарантію два роки або 75 тис. км пробігу. Симонов проїхав 5 тис. км. Машина стала. Рік Євген тримав її в гаражі. Вивіз лише, щоб зробити фото для "ГПУ".

Євген подав у суд на автосалон, що продав браковане авто.

Якщо заберете руки з керма, машину миттєво заводить на зустрічну смугу

— Ми спершу хотіли примусити їх відремонтувати машину, щоб заплатили за кожен день прострочки ремонту і моральну шкоду — тисячу гривень, — розповідає 39-річна Алла Снєжко з Краматорського міського товариства споживачів. Вона захищала інтереси автовласника в міському суді. — Через рік судової тяганини зрозуміли, що цього годі й сподіватися. Тому змінили суть позову. Стали вимагати розірвати договір купівлі-продажу. Бо покупець від початку був позбавлений права на гарантійне обслуговування.

Незалежна експертиза встановила: ліве заднє колесо зміщене назад щодо переднього на 3 мм, ще й нахилене всередину на 6 градусів. Ліва тяга кермової рейки розхиталася. Різьбові з"єднання на обох підвісках не затягнуті. Є люфт у супортах гальм передніх коліс. Несправності підтвердили в обласному центрі бюро судових експертиз.

— Я їздила із Симоновим у його машині в Харків, і підтверджую, що машина смертельно небезпечна, — доводила суддям міського суду Краматорська Алла Снєжко. — Якщо ви на швидкості заберете руки з керма, машину миттєво заводить уліво, на зустрічну смугу!

Суд вирішив, що це несуттєвий дефект. І відмовив у матеріальному відшкодуванні. Погодилися на аргументи автосалону: пошкодження з"явилися в машині через те, що Симонов заїхав у баюру. Водій програв і апеляцію в обласному суді Донеччини.

Несправна машина стоїть у гаражі. Євген Симонов змушений і далі сплачувати кредит — 1,44 тис. грн на місяць.

Зараз ви читаєте новину «"Саманд" Євгена Симонова не підлягає ремонту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути