Продажі нових автомобілів в Україні зросли майже наполовину порівняно з попереднім роком. Про це повідомили в асоціації "Укравтопром".
Із січня по серпень українці купили 38 389 нових легковиків. Це на 18,5 тис. більше, ніж 2015-го. Найчастіше купували японські "Тойоти" — 4 350 машин. На другому місці — французькі "Рено". Їх продали 3 350. З моделей найбільше продавали німецький седан "Фольксваґен Джета" вартістю 494,8 тис. грн, корейський позашляховик "Кіа Спортедж" за 554,4 грн і французький седан "Рено Логан", що коштує від 300 тис. грн.
— Через нестабільність гривні й економічної ситуації люди відкладали покупку. Особливо протягом 2014–2015 років. Тоді через підвищення долара автомобілі подорожчали більш як удвічі. Цьогоріч ціни на машини стабілізували. Люди звикли до них. Тому й почали потроху купувати, — говорить 52-річний Олег Назаренко, директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і диллерів.
Ще 2013-го серед лідерів із продажу нових автомобілів були вітчизняні ЗАЗ, китайські "Чері" та "Джилі". Зараз вони не ввійшли й у "сімку" найпродаваніших марок в Україні.
— Їхні машини щонайменше на третину дешевші від корейських, японських і французьких. Але після підняття долара ціни на вітчизняні та китайські моделі теж підскочили на 100–150 тисяч гривень. Вони стали надто дорогі для своїх покупців. Зарплати ж залишилися на рівні 2014 року. Тому люди, які збиралися купувати ЗАЗи та "Чері", або взагалі не беруть авто, або придивляються до вживаних європейських машин. Люди середнього й вищого достатку продовжують купувати автомобілі відомих світових марок.
Коментарі
1