Новий "Ніссан Х-Трейл" жовтогарячого кольору стоїть біля автосалону на вул. Корабельній у Києві. Модель продають із минулого року. У позашляховика — світлодіодні фари, змінені бампер і капот. Емблема покрита прозорим пластиком. Задні ліхтарі з випуклими кромками. Новинка є модернізованою версією третього покоління машин цієї моделі.
— Коштують такі від 684 350 гривень. Є з дизельними і бензиновими двигунами, повним і лише переднім приводом. Ось цей, жовтогарячий, — передньопривідний, із 1,6-літровим дизелем на 130 "коней". Він у дорогій комплектації "Текна". Має панорамний дах із люком і практично все начиння, яке можливо встановити на цю модель. Коштує майже 880 тисяч, — говорить 34-річний Володимир Іванов із компанії "Ніссан". Дає брелок від автівки.
Тисну кнопку водійської ручки — спрацьовує замок. Однак тільки цих дверцят. Інші відчиняються після натиснення кнопки на передніх пасажирських дверях. Дверцята багажника — з електроприводом.
Багажник більший, ніж в авто попереднього покоління, має об'єм 565 л. Там є шість металевих гачків для кріплення вантажу, розетка на 12 вольтів. Плафон із лампочкою лише з одного боку й низько розташований. Коли у відсіку багато речей праворуч, простір погано освітлюється. Домкрат встановлений у зручному місці — за пластиковою обшивкою ліворуч. Фальш-підлога складається з двох частин. Одну з них можна використовувати як поличку чи перегородку багажника. Під нею вміститься три-чотири невеликі сумки. Трохи нижче — запасне колесо, а в ньому — низькочастотний динамік музичної системи.
Двері мають більший кут відчинення, ніж у корейських моделей цього класу. Зручно заносити в салон дитяче крісло чи габаритний вантаж. Ззаду вільно поміщаються троє дорослих зростом 2 м. Задній ряд складається з одного одинарного крісла й подвійного. Обидва рухаються вперед-назад, можна змінювати кут нахилу спинок. Непрактично, що верхня частина підлокітника у складеному вигляді заходить у багажний відсік. Якщо там брудно, він теж забрудниться.
Посадка за кермом зручна, бічні стійки не заважають огляду. Торпеда зроблена з м'якого пластику, майже не відрізняється від попередньої версії. Нове кермо "Ніссана" в нижній частині не заокруглене, а пласке. Тому зручно вставати з водійського місця.
Тисну кнопку запуску двигуна і рушаю. Позашляховик їде плавно. Педаль газу чутлива. Варіатор змінює передачі без ривків. Великі вибоїни біля трамвайних колій на вул. Верхній Вал автомобіль проходить відчутно. Однак плавніше за менший "Кашкай". На світлофорі двигун сам вимикається — спрацьовує система "старт-стоп" для економії пального. Відпускаю ногу з гальм — і машина заводиться. У міському потоці й невеликих заторах споживає 6,3 л дизпалива на 100 км. Якщо увімкнути економічний режим, витрата зменшиться на 0,1–0,2 л. Проте прискорюватиметься авто повільніше.
На правій і лівій стійці час від часу миготять жовтогарячі індикатори. Це попередження про перешкоди в мертвій зоні видимості. Як тільки інше авто чи людина наближаються до кузова "Х-Трейла", їхнє зображення виводиться на центральний монітор.
На Бориспільській трасі при 90 км/год позашляховик витрачає менше пального — 5–5,3 л. Розганяюся до 150 км/год — двигун працює шумніше, машина добре керована, не парусить. На моніторі панелі приладів з'являється крупне зображення знака з максимальною допустимою швидкістю 130 км/год. Так автівка просить скинути швидкість до дозволеної. Дорожні знаки й смуги сканує електронна система, встановлена за салонним дзеркалом.
За селом Гора Бориспільського району їдемо 10 км ґрунтовою дорогою з пагорбами. Підвіска менше розгойдує машину, ніж у моделі попереднього покоління, плавніше проходить дрібні ями. 21-сантиметрового кліренсу для такої місцевості достатньо. У півметровому броді авто забуксувало. Вимикаю антибуксувальну систему — "Х-Трейл" із першого разу виїздить звідти.
Під час повернення в Київ починається дощ. Машина автоматично вмикає двірники і фари.
Коментарі