Новий хетчбек "Форд Фієста" продають в Україні з листопада минулого року. Пропонують із п'ятидверним і тридверним кузовом. Коштує авто від 358 тис. грн.
Це — сьоме покоління моделі. Зовні автомобіль подібний до попередньої версії за формою, габаритами і пропорцією вікон. Легковик став на 9 см довший, у нього плавніші лінії кузова, дутий капот і менш виражені бічні ребра жорсткості. Фари зробили овальними, по їхньому периметру встановлена світлодіодна лінія. Задні ліхтарі масивні, мають рельєфну форму — щоб навіть із забрудненням світло було добре видно здалеку.
"Фієсту" можна обрати з літровим або 1,1‑літровим бензиновим двигуном. Перший розвиває потужність 100 к. с., оснащений турбіною. 1,1-літрові мотори є на 70 і 80 к. с. На машину встановлюють автоматичну або механічну коробку передач.
— У повних комплектаціях автомобіль має багато функцій від вищих за класом моделей. Є підігрів керма, система розпізнавання пішоходів, круїз-контроль, який збавляє швидкість при виявленні авто попереду, моніторинг сліпих зон, — говорить Володимир Петрук, менеджер маркетингових комунікацій "Форд" із компанії "Віннер імпортс Україна". Підводить до п'ятидверної машини зі скляним дахом. Пропонує її випробувати. — Це "Фієста" в комплектації "Титаніум" із турбованим двигуном на 100 кінських сил й автоматичною коробкою передач. Така коштує 663 тисячі гривень.
На дверних картах "Фієсти", підстаканниках і над підлогою — бірюзова підсвітка.
Кермо, як у вищого за класом "Форда Куги", оснащене двома десятками кнопок, обтягнуте матовою шкірою. Більшість перемикачів прогумовані, приємні на дотик. На багатьох — вбудовані світлодіоди. Загоряються, коли увімкнена та чи інша функція. Торпедо — із твердого пластику, по її центру 8-дюймовий сенсорний екран, як у сучасних "Мерседесах".
Передні сидіння комфортні — з бічною підтримкою й регулюванням зони поперека. У водійського — більший діапазон налаштувань, ніж у "Фольксваґені Поло". Незручно опускати спинку круглим пластиковим регулятором ліворуч — мало місця для кисті руки. Особливо, коли крісло майже повністю відсунуте назад. Проте над головою людям зі зростом 190 см простору вдосталь. Вільніше, ніж у такій же за класом "Шкоді Фабії". На задньому сидінні вистачає місця для двох дорослих. У людей зростом 178–182 см коліна в передні сидіння не впиратимуться.
Багажник автомобіля — 303 л. У ньому є пасок для закріплення вантажу, гачки та місце для пляшок або дрібниць. У багажнику поміщається стандартний дитячий візок.
Заводжу автомобіль — бортовий комп'ютер показує, що надворі -1°C, попереджає про слизьку дорогу. Кермо стає теплим за 40 с. Кнопка обігріву сидінь спочатку вмикає максимальний режим, потім його можна зменшувати. Це зручно.
Переводжу важіль коробки передач у режим "Драйв" і рушаю. Огляд із водійського місця хороший, бічні дзеркала добре охоплюють простір ззаду, але краще були б більшими. Керування гостре, як у спортивних автомобілів, — машина реагує на найменший поворот рульового колеса. Підвіска пружна, заїзд у неглибокі ями відчувається. Автомобіль за 17 с розганяється до 148 км/год. Двигун при цьому працює на 3,7 тис. обертів, починає гудіти гучніше. "Фієста" лишається добре керованою. При заїзді в повороти її майже не кренить.
Повертаю праворуч на швидкості 40 км/год. Потрапляю на слизьку ділянку дороги — авто несе в бетонний паркан. Миттєво спрацьовує АБС (антиблокувальна система гальм. — ГПУ) — і "Фієста" повертає. У місті машиною приємно маневрувати. Вона швидко прискорюється й поміщається у вузьких проїздах. Педаль гальм має великий хід, тому легко розрахувати зусилля, перегальмовувати доводиться рідко. Є система старт-стоп — під час зупинок на світлофорах чи перехрестях двигун машини вимикається. Достатньо відпустити педаль гальм — й авто знову заводиться. Таким чином заощаджується пальне в заторах та за неінтенсивного руху. За день їзди київськими пробками зекономив 1,15 л. У місті автомобіль споживає 6,8 л, на трасі — 6.
Після вимкнення двигуна й закриття машини "Фієста" на хвилину вмикає фари — освітлює шлях водієві.
25 тисяч разів сідав на водійське місце робот компанії "Форд", щоб випробувати його. Так з'ясували, коли воно починає просідати. Також на покриття крісел розливали каву, крем для засмаги, терли їх тканиною, що линяє.
Коментарі